Doa Isteri ~

Assalamualaikum.. dah2 lah merajuk tu qaseh hahaha...minggu depan nak jumpa hubby kan.. yeyeyeyeye... qaseh nak share doa ni...terjumpa kat laman web ta…

Hari Merajuk Sedunia

Assalamualaikum.. hari saya nak merajuk ..haha.. saya jelez skang ini.. oh tidak...jangan tego saye di kala ini.. nak pergi membawa diri ke bulan.. bersam…

Selamat Hari Lahir sayangku ~khairil ...

Assalamualaikum... hari ni ganu hujan lagi..redup je...indah sangat .. dan hari ni hari bahgia buat seseorang yang sangat2 istimewa dalam hidup dalia.. …

Jenis2 Kapel ~

Assalamualaikum.. wahh bez ganu hujan hari ni..mak kata kalau masuk tahun baru cina mesti hujan.. boleh jadi pakar kaji cuaca lak ye mak dalia..haha.. f…

Rahsia GerakGeri Lelaki ~ fuyoooo !

Assalamualaikum hadirin dan hadirat sekalian.. hehe pe kabo hari neh..hope sentiasa sihat di samping yg trsayang .. ganu cuaca hujan berangin ... ase m…

16 soalan cepumas

Assalamualaikum... selamat petang sume...kena tag ngan along tadi..nyesal singgah blog die hahaha.. tapi xpe cek buat je lah.. yang shida punye tag …

Recent Post

Jangan Lupa Follow!