Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Holla !

Anything can email me at dalia_adelia@yahoo.com
I'm Qaseh Dalia

Katak Dan Payung !

Assalamualaikum...
selamat petang u Olz...
walaweh tadi xdan( xsempat )nak mengupdate entry sbb duk sibuk juin segmen abg ben yg enjoy tu..
terbelalak mata ni haha baru 100..
incik naz n incik ujang (pengkritik utame)
diorang kata nak banyak2 agy..
poyo je kan,,menang nye x,,,hahaha luahan perasaan xpuah hati kikiki..
gurau2 je bang...


ok nak cite tadi petang..sebelum balik keje..
pergi keje pakai payung...xbukak pun payung tu..
tadi tengahari hujan kan..
so terpaksa lah guna ...
alih2 ada sekor katak ..
dalia siap bukak dah payung tu..gilerrrrrrr geli tengok!
dah lah katak lembik ! 
huwaaaa tapi nasib baik xsempat jatuh atas muka.,,
bayangkan kalau katak tu jatuh atas muka..
dah lah lembik...
huwaaaa mau sebulan demam..hahaha
nasib baik xde jejaka2 tampan yg menengoknye..
kalau tak mana nak letak keayuan diri ini..
ecehhhh .. tapi ada lah dua orang budak tu kata..putera katak tu..
ko amek lah ye cium2 katak tu tgk menjelma x jadi putera or kamu pulak yg jadi katak ...
hehehe kejam nye dalia...
ok perbetulkan kedudukan bersimpuh elok2..jaga keayuan..


oh ye..esok sememangnya cuti ...
so xdapat nak update entry..
jangan nerindui diri ni ye..(perasan je)
hehe jangan lupa lah singgah2 kalau tuan tanah xde pun..jgn buat bukan2 dah..
k lah nak kemas2 n balik keje..
mana pulak pemandu dalia ni...haisy makan gaji buta ye..
emmm terpaksa lah balik jalan kaki je dalam kehujanan..
T______________T ade pemandu pun xguna..haisyyy

hati berbicara :
hehehe dah abes merepek....jumpa saturday day ..kikiki..
assalamualaikum

Comments

Ujang9897 said…
katak tue cute la..mcm qaseh...hahahahah
iniialahaku said…
ala..shy2 meow plak dia nk kiss ktak 2..pdhal dlam ati 2 nak kan???hehe
atien said…
smart je katak tu .. hu3 ..
Jeely jelly said…
asal x amek katak tu bawak balik ? mane taw bertukar jd prince frog ke ! :)
Unknown said…
tah tah putera katak kot dalia.
dia ikot awk la tu ^_^
emieysandra said…
eei katak! geli ah..huhu :p
Wan said…
katak? ayoyo mana datang tu Qaseh ..katak memang mengelikan nak plak jenis yg berkerutu tu seram jew tgok
Wan Gerrard said…
alamak kalau dicium katak tu, maka muncul la seorang jejaka kacak tu =P
CIK TOM said…
rajin dalia join segmen abg ben..bagus2 byk dpt manfaat...

comel la katak tue..hihi
zazaw said…
HAHA
bapak handsome katak tuu kak (:
buat bela laaaa
tengkorakemas said…
ai..nape nak tunggu pemandu? tu putera katak dah tunggu dah naik motor berkuasa tinggi lagi :P
Qaseh Dalia said…
@Ujang9897
ujang jahat ...haha bukan mcm ujang ke?
Qaseh Dalia said…
@iniialahaku
ada jugak shy2 meow ye haha..pndai2 je tukar ayat keke...shy2 geli lah dear
Qaseh Dalia said…
@atiEnabErn
glamer pulak dah katak ni
Qaseh Dalia said…
@Jeely jelly
jelly nak ke?nnt sis anta kat umah ye..bagi adress cepat haha
Qaseh Dalia said…
@tqaAwesome
xpe lah xde putera katak pun haha
Qaseh Dalia said…
@wan muhamad
alahai wan pun takut katak ke mcm gurl neh haha
Qaseh Dalia said…
@Wan Gerrard
ye ke tah2 kuar wan gerrad haha
Qaseh Dalia said…
@CIK TOM
hehehe mmg rajin amat ni heee
Qaseh Dalia said…
@zazawbella amek lah katak tu huh
Anonymous said…
this post is very usefull thx!