Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Award dari wan muhammad ~

salam satu malaysia...
ok nOw nak bUat pOsting tentang2 award2 yg qaseh dpt..ekeke.yg ni sebelum raye agy dapat ...
than ye  wan muhammad 
bagi award kat qaseh (malu2 kambeng) hehek..
so korang lawat2 lah blog beliau..
encem tau hehek....(sambil skodeng b kat ne...takut ngeee)
n follow lah die sekali..
wan seorang yg peramah..hehe xkisah sgt org nak folow blog die or x...
n yg pasti dia pun dtg dr nanananaa ganu kiteee....
qaseh amek award ni...salah satu award yg wan suh amek..
asalnye nak amek sume..
ase tamak lak diri ni haha..

ni wan buat sendiri tau..
pilih award ni sbb ade wane2 pink hehe..
sekali agy thanx ye wann....
u r so sweet hehek...

p/s : kita bukanlah kawan yg baik jika kita xmenghargai kawan2 kita...

Comments

Wan said…
btol2 siapa lagi nak hargai kalau bukan kawan, err walau tak comel dan tak cantik ia tetap pemberian ikhlas ,ada juga yang tak sudi terima tapi biarlah itu hak mereka