Kawal Perasaan

Assalamualaikum..

Bila jiwa serabut orang kata kena cool , be relax .. abaikan blog sekejap , tu yang bersawang tu .. tapi minggu ni byk benda bermain di fikiran ..ada yang menyerabutkan , ada jugak yang menggembirakan. Kadang-kadang entahlah bukan kita nak sangat fikir pasal benda yang remeh temeh tapi benda tu datang sendiri , lagi taknak fikir lagi kena fikir .. eh get lost lah.

Kadang-kadang tak paham dengan orang yang tiba-tiba macam nak mengelak dengan kita, ok la mungkin kita yang 'OVERTHINKING' tapi bila dah terang-terang nampak perubahan tu , overthinking celah bedah mana ?? Opsss .. orang cakap abaikan abaikan dan abaikan .. tapi tak boleh sebab kadang perasaan sedih tu ada .. yelah , tiba2 angin takde, ribut xde ... jadi macam ni , kita sayang semua kawan2 kita tau !!! Sayang sangat , hurmm #muahciked 

Stress jugak nengok eyebag ni , product apa mmg berkesan untuk hilangkan eyebag ? Pakai sekali je terus hilang , ada meh ?? 

K lah setakat dulu coretan merapu di petang hari bersaksikan burger king , tengah lepak beger king sorang2 je ni haaa ... pinjam wifi sat . Tq beger king alamanda .. qaseh pelanggan tetap tau , mohon bagi diskaun banyak2!

6 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. ada eyebag pun cun aje cheq tengok...lalalala

    BalasPadam
  2. abaikan abaikan abaikan..
    betul kalu serabut kena cool, kena relax...

    BalasPadam
  3. errr kalau sekali pakai terus hilang tu tak dapek den nak nolong...kena pakai few times baru hilang... hu hu hu...

    BalasPadam
  4. Ye la..bila melibatkan hati dan perasaan kita mana boleh kita abaikan je..lagi2 kita sendiri tak tahu apa salah kita.mungkin kita ada buat salah yang kita tak sedar..apa pun jumpa dan berbincang la dengan dia..ajak dia bersemuka untuk dapatkan kepastian..

    BalasPadam
  5. stress gak kat eyebag sendiri....

    T__T

    BalasPadam
  6. bersabarla dan berdoa je. Mungkin ade hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama