Flora Kafe AmpWalk : The Best Romantika Restaurant

Assalamualaikum ... 
kali ni qaseh nak ajak korang ramai-ramai say WOW this is so romantic place !! dan patut simpan niat dalam hati 'aku mesti pergi restaurant ni!! jom layan ~ 

first terima kasih sangat-sangat kepada owner flora kafe atas jemputan melalui yanty lee syg .. qaseh pantang sangat lah kalau orang ajak kemana-mana lebih-lebih lagi tempat yang qaseh tak pernah pergi .. now qaseh nak mereview tentang makanan dan suasana di flora kafe ini ... lets go babeh , sangat berbaloi ..
lokasi nya 


(terletak di dalam bangunan Ampwalk berdepan dengan holiday villa hotel)

decoration  di pintu masuk flora kafe , sebelum masuk pun dah teruja apatah lagi deco di dalamnya , haaaa cantik kan .. boleh berangan sekejap sebelum pergi ke sana nanti .. 

meja makan yang di deco dengan taburan kelopak bunga ros ditemani lilin - lilin kecil yang cute menaikkan seri meja makan , tak lupa nama restaurant flora kafe yg tertulis di tisu .. u can take it n make it as a wonderful moments .. 

see how they deco flora cafe .. sangat cantik dengan suasana ala-ala garden , meja yang di hias dengan bunga-bungaan , kerusi yang dihiasi dengan belon-belon yang colourful ... sesuai untuk any event yang korang nak .. boleh cipta kenangan kat sini , mana tahu kan ?
then kita tengok makanan yang disediakan di sini ..  yummiiiii !!!!


dengan trademark :
hidangan makanan dan masakan melayu tradisional yang murah,enak dan hebat.
makanan-makanan yang di sediakan untuk kami .. slurppp semuanya sangat sedap ~





 qaseh suka daging ni , nampak macam ni tapi rasa dia , asyik nak menambah je !

owner yang sangat peramah .. habis makan kami menyambut hari lahir kak fiza dan najeeb abdullah , hepy besday to them .. see event besday sangat sesuai kat sini .. turut sama menyanyikan lagu ~ hepy besday ! appreciate it !







last sekali .. kami disediakan dengan desert kat bawah ni .. amacam ? ada terliur ka itu !! apa lagi , jom la serbu ramai2 flora kafe bagi gamat satu restaurant dan bikin kenangan indah kat sini .. insyaAllah sangat2 berbaloi dan banyak lagi makanan yang best-best yang patut di terjah .. 




korang boleh pilih apa-apa menu yang korang inginkan ... ini yang qaseh mampu reviewkan untuk korang , pergi nikmati dan rasai dengan sendiri dan korang akan teruja dengan deco yang indah , makanan yang sedap dan suasana yang nyaman untuk dinikmati ~ 
lastly ~ thanx again too owner restaurant 03-21618010 / 017-3024112 ( Mell ).. dan semua yang turut hadir 
ben ashaari sekeluarga , bro ahsan sekeluarga, kak fiza sekeluarga , kaksue sekeluarga , ujang sekeluarga , bro aswadi sekeluarga , yanty ,mieyza , najeeb , mk syahir , mawardi yunus , nijam ..

bye ~









13 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. yayyy *clap clap clap! daging masak kicap tu memang sedapppp :)

    BalasPadam
  2. wahhhh confirm dap kan mknnye n yg plg penting tpt ye romantik gitu

    BalasPadam
  3. Andai saya ada si dia pasti port yang istimewa bersama . Eh ley cenggitu. LOL

    BalasPadam
  4. cantiknya deco. makanan pun sedap ek. memang sesuai kalau buat event @ anniversary ni.
    tp jauh la pulak nak ke sana. huhuu~

    http://ninimohd.blogspot.com

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama