Jiwa Kacau ~

21 ulasan:
 biar jiwa ini kadangkala bergulung gelombangnya ,
tidak terduga ombak di pantai hati yang terhempas ,
kamu masih rela menyayangi aku sepenuhnya 
walaupun kau tahu 
aku ..............
terima kasih atas segala2nya ..


hati berbicara :
mood kacau ...

21 ulasan:

  1. Penuh dgn persoalan entry ni.. Hurm...

    BalasPadam
  2. masalah cinta ke yunk,.sedih je baca,.

    BalasPadam
  3. sabar ye dik!
    rilek dan tenangkan fikiran dulu ok..

    BalasPadam
  4. jiwo kacau keh tok jupo baju ko

    BalasPadam
  5. berdoa byk2 semoga dipermudahkan segalanya dan diberi ketenangan ;)

    BalasPadam
  6. SENTIASA MENGINGATI ALLAH BYK2 INSYA ALLAH JIWA TAK AKAN KACAU...

    BalasPadam
  7. kenapa sedey??


    btw sy follow br kakak:)

    BalasPadam
  8. jangan terbawa-bawa dengan perasaan serba salah.Luahkannya perasaan anda pada sesorang dan lepaskan diri dari rantai kedukaan.Hidup bukan untuk berduka..smile..smile..

    BalasPadam
  9. sapa kacau ? report kat abg ..

    BalasPadam
  10. banyak2 beristighfar qaseh...mudahan okeh..

    BalasPadam
  11. woahhh , takmo kacau2 sis :)

    BalasPadam
  12. tag utk join contest ni tag u join this contest : http://mescya.blogspot.com/2011/06/saya-join-contest-best-picture-of-me.ht

    by

    http://engkusofea.blogspot.com/2011/06/contest-sulung-sofea-ada-orang-nak-join.html

    BalasPadam
  13. jgn kacau sgt jiwa tu...
    baik pi kacau dodol utk raya nnti..

    hehe jgn marah ya qaseh...mama nk suh awak senyumm je.. :))

    cheer up ok...

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com