Salma Juara Mentor 5 !!

14 ulasan:
Assalamualaikum ...
hik2 semalam tengok mentor lagik .. mentor akhir , hari tu masa separuh akhir frust menunggeng dapat kat ieqa protege edry ! malam tadi puas hati tengok salma nyanyi dengan penuh bertenaga .. naik meremang bulu roma den ..alaaa mesti ada yang kata puja sangat artis2 akademi al-quran tak tengok .. haih sape kata qaseh tak tengok .. bukan puja sangat tapi sekadar hiburan ~ bukan terlalu fanatik tapi puas hati bila kemenangan tu berpihak pada yang sebetul2 nya layak ...

so juara dimenangi oleh - salma protege erra fazira
kedua - shiha protege sharifah aini
ketiga - eiqa protege edry ...

apa2pun memang dah jangka salma akan menang .. takde sape dapat tanding kelantangan suara salma berbanding protege2 lain ..yeahhhh !so tahniah pada erra dan salma .. dapat 100 ribu tu ~ semoga terus berjaya dalam industri muzik malaysia .. u can go far ! eceh macam juri le pulek ...papepun yang tak tengok semalam .. tengok lah video kat bawah ni ye .. salma jek ! yang lain tengok kat you tube lah yo ~







 
intro mentor ~

lagu first ... listen ~





duet ngan jaclyn victor ...

lagu baru salma ~ 



layankan aja ~ tahniah salma ! love u lah ... hihihi

14 ulasan:

  1. yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..jom booo kirin secara berjemaah

    BalasPadam
  2. salma duet dgn gua mesti kena...suara tggi katakan..=)

    BalasPadam
  3. tak tgk semlm qaseh. terlepas!! hihi

    BalasPadam
  4. wawhh..best laa suare die..nuru dop tgk pon ahhaha..tgk kt sini aje :)

    BalasPadam
  5. suara die mmg best, dah agak daah die menang. huhu

    BalasPadam
  6. yeay..!! dapat tengok juga salma perform..semalam tak dapat tegok.. :p

    BalasPadam
  7. err tak tgk laa .. sape salmah ? hahaha

    BalasPadam
  8. nang rami suka salma aie... nang best!

    BalasPadam
  9. gile la sore die nie...kalo ngaji sedap gak tak? hehe

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com