Siapa Sebenarnya Aku Padamu ♥

71 ulasan:
Assalamualaikum .... petang2 gi kuale kemamam singgah lalu beli nasi dagang nananana ganu kiteww..kelaut wei ~ (promote negeri ganu jap)

''siapa sebenarnya aku padamu ..mungkin sama dengan teman lain ..yang bisa kau buat begitu ..
dan bila tiada tempat untuk bermain kau mula mendapatkan aku ... itulah aku...padamu ~''

selamat petang semua .. dah makan ? jangan lupa makan ye ... yang tengah buat benda2 tak senonoh or larangan2 DIA ingatlah Allah sedang memerhatikan dan malaikat sedang mencatit segala2nya .. bagi yang sedang berbuat kebajikan alhamdulillah teruskan ~ bagi yg sedang bersedih .. sabar lah ujian datang mengusik sekejap suma ..hanya ingin bermanja .. ~ dan semua blogger .. berblog lah dengan penuh semangat tapi jangan terlalu lancang menindas blogger2 lain ..


di saat aku kesorangan melepaskan segala lelah kerinduan.. kau hilang di saat mentari memancarkan sinarnya  .. di saat aku hampir2 dapat melupakan mu kau hadir tika mentari mula terbenam ..menyusun sebaris ayat yang mampu menenggelam kan segala perasaan benci .. melepaskan kata2 yang terindah dan menyatakan aku lah yg paling memahami .. ~ paling baik yang pernah kau temui ..seakan2 dalam mimpi yang nyata ... tapi di saat kau senang kau hilang tanpa kusedari .. dan seakan air mata dipaksa mengalir laju membasahi pipi..siapakah sebenanrnya aku padamu ...~ 


siapa yg pernah mengalami situasi ni ye ? disaat dia susah dia cari kita tapi disaat dia senang dia hilang tanpa bayang ... kenapa tergamak buat kita macam ni sedangkan kita terlalu ikhlas memberi bantuan tanpa menangih balasan ~ tak kisah kekasih or kawan sekalipun ..why ? kenapa terlalu kejam mendewasakan diri ini dengan situasi yang menyakitkan ~ hurm berhenti lah dari terus mengambil kesempatan .. andai huluran tanganmu ikhlas akan ku sambut seikhlasnya .. tapi kalau huluran tgn itu sekadara melepas kan rasa resah di hati izinkan ku pergi jauh darimu ... ~


hati berbicara :
siapa sebenarnya aku padamu ~ 
so pada kamu kamu dan kamu diluar sana jika ada seseorang yg sgt menyayangi kamu ..dan tahu dia tu terlalu sygkan kamu wpun kamu selalu menyusahkan dia ..jangan pernah ambil kesempatan atas ''syg'' yg tertanam di hatinya .. jangan pernah permainkan hati mereka .. hari ni kepercayaan dia terhadap kamu seratus peratus jangan lupa esok maybe kepercayaan tu akan jadi 0 peratus.. n tiada apa yg perlu disesalkan ~
''berkawan lah dengan seikhlas hati''
dan berikanlah jawapan atas soalan ''siapa aku sebenarnya di hatimu''
jangan terus menyakiti hatinya dalam diam ~

71 ulasan:

Cik Bidadari berkata...

''siapa sebenarnya aku padamu ..mungkin sama dengan teman lain ..yang bisa kau buat begitu ..
dan bila tiada tempat untuk bermain kau mula mendapatkan aku ... itulah aku...padamu ~''

adik.... hati tu terluka lg ya...? aduh.... akak pernh rasa situasi begini... bila difikrkn blik... malupn ada... bila teringt... sabaar tau

✿❤Cik Izan❤✿ berkata...

hai...tumpang lalu..^__^ jiwang nyer hari ni...hehehe....

fuuyooh berkata...

salam.. lepak cni kejap.. hehe
Malam jumaat malam keliwon

kakchik@ella berkata...

qaseh buat kakchik rindu kat satar, kerpok lekor kuala kemaman. nak balik kg!! hihihi ..

header baru eh qaseh?? sapa dak comel tu?? kiut lah.

cik azeya berkata...

Siapa sebenarnya aku padamu..
mungkin sama dengan teman lain..
yang bisa kau buat begitu..
dan bila..
tiada lagi teman bermain..
kau pulang tuk dapatkan aku..
itulah aku…padamu..lalala

hee. cik qasehh,, chaiyok2. :)

mykhalis berkata...

wohhh serius romantikk ..membaca dengan lagu meyulam kata.. cepat2 dapat penjelasan..jgn biarkan diri tertanya2 siapa kita di hatinya..biar tiada salah sangka..

Jom anti PAS!!!??
wanita..menyusahkan?
Ada apa dengan dara

forever love berkata...

kuatkanlah diri unuk menepuh segala yang terjadi

Sunah Mohammad berkata...

bersahabatlah dengan jujur dan ikhlas...

ejulz berkata...

insyaallah.. kalau kita ikhlas tlg org di saat diorang ssh, kita pasti mperoleh kebaikan dariNya..

lini hasnan berkata...

Saya pun pernah dalam situasi awak.. Yang penting kita sabar banyak-banyak. dugaan Allah tu ada hikmahnya. be strong! :)

Prince Halilintar berkata...

Mempunyai satu teman sejati lebih indah dan bermakna dari mempunyai seribu kawan..prince ade ckp kat entri prince arini..hehe

si ngokngek berkata...

situasi niy memang selalu jadi,tapi nk buat macam mna takkan nk suruh orang asyik dgn kita ja kan...so biar ja larh..apa yang penting bersabar..okeh~~

KatekateKite berkata...

huhu.....

setuju sangat bab hati berbicara.

kite dah pernah rasa macamana bile kepercayaan mereka kepada kite telah hilang, memang sukar nak dpt kn blk kepercayaan tu. =(

Izyan Masri berkata...

SELALU MCM TU.BILA KITA SENANG SEMUA BEREBUT DATANG T_T WUWUWU

KyLe berkata...

?

hafiz hafizol berkata...

wah terharu kejap blogger hebat follow HH .. Huhuhu.. Tens erk..

aNiS aNiSa berkata...

hurm,,,ttiba sdey..

xptot kan kalau bila susah crik bila snang tinggal...

kalau dy wat cmtu tuhan akan blas bganda3 atas perbuatan dy tu..

mintak dijauhkan jmpk org yg cmni =)

latest entry : Doa Agar Dipermudahkan Segala Urusan

Izamir Ridzwan berkata...

IR pernah alami situasi begini.. hurm.. sedih sgt

wunny berkata...

org yg time ssh tgglkn kite, itu la sbnr lawan kite.. so bsbar la bnyk2 :)

JIJI YU berkata...

aku berblog dgn semangat waja

asyrafNAKjadiLEBIHbaik berkata...

alang2 dah gegar tadi(tapi kalah)hahaha..ai follous je lah blog pinky2 nih...

hehe
aCap
ke blogku

Halimatun Sa'adiah berkata...

senyum sokmo je la....

puteri ain berkata...

dunia ni mmg kejam.kadang2 pk jugak..kenapa mesti terjadi kat diri ni? but think +ve..mgkn ada hikmahnya..

Wuucin Kimora berkata...

iyer ;D

z a z a berkata...

btol la.. 'kawan dgn seikhlas hati'

terima kasih atas peringatan

noraliza berkata...

dulu pernah gak alami situasi macam nie..tpi kita diamkan diri jer,malas nak kecoh.. tpi alhamdulillah skrg dah ada bf yg leh jadi seorang kawan pabila disaat ssh mahupun sng :)

KAMIHIDUP berkata...

:)

whitelover berkata...

eik..1 tranung duk mane? haha..tibe2 tanye op :p

azi nur berkata...

zi pernah alami situasi ni..ibarat habis madu sepah dibuang...

yang penting zi tak balas balik perbuatan mereka..hadapi dnegn tenang..lambat laun mereke pasti tersedar!

Isteri Encek Bard berkata...

tersangat payah nak cari kawan yang boleh susah sennag bersama. kebanyakan jumap yang senang bersama jer

Ain Zulaikha berkata...

huhuhu kenapa ni ? tak pe, sabar k..


**sorry sangat lambat reply jejak ;) peace..

shanas berkata...

sabo je la!

Ct Arina berkata...

cisss tibe2 tingat kat sorg laki yg laha***! qasehhh careful dgn lakiiii

Fyqa berkata...

err. layan prasaan. huhu

AININ SURAYA berkata...

apa kita rasa bila kita tengok BF kita bersanding depan mata kita sendiri and the best part is , kita ikut dia berarak nak naik pelamin tu ?? means , kita sendiri hantar dia duduk atas pelamin dengan perempuan lain . BF kita tu pun masih tetap BF kita waktu tu. menggigil badan . kita boleh tipu yang kita kuat , tapi hati menangis takde yang tahu .

semua orang boleh bercakap apa yang mereka suka berdasar kan apa yang mereka lihat . bukan mereka yang ade kat situasi tu kan .

goog entry kawan =)

... berkata...

wa'alaikummussalam.
adei..lagu kumpulan iklim

=p

oh! pernah rasa dan pernah buat.. memang kita tak sempurna. tapi kita ada kunci2 yang diberi oleh-Nya untuk kita gunakna sepanjang masa..
itu la kunci niat, usaha, tawakkal dan redha..

semoga usaha2 kita untuk menjernihkan diri sendiri dipermudahkan-Nya..

kalau orang lain kata..berkawan dengan iklas..saya takut ikhlas tu jika ia menyimpangkan hati..maka..

berkawan la demi mendapatkan keredhaan-Nya..

alexa yussida berkata...

tetibe rindu skola kat ganu dlu ..huhu

Qaseh dalia adelia berkata...

sis bidadari -
hehe tak terluka dah sis ..saja je buat entry ni sbb tahu ramai yg sering kena situasi2 camni heee

Qaseh dalia adelia berkata...

cik izan -
kdg2 je jiwang hehek

Qaseh dalia adelia berkata...

fuyooh -
tq lepak :)

Qaseh dalia adelia berkata...

kakchik -
kalau rindu baliklah ganu hehe..
budak tu anak buah qaseh

Qaseh dalia adelia berkata...

cik azeya -
yup chaiyok2

Qaseh dalia adelia berkata...

bro khalis -
hehe tq bro

Qaseh dalia adelia berkata...

atiq -
sama2 kuatkan diri okeyh

Qaseh dalia adelia berkata...

sunah -
insyaAllah

Qaseh dalia adelia berkata...

ejulz -
yup dari DIA lebih baik :)

Qaseh dalia adelia berkata...

lili hasnan -
insyaAllah sama2 kuatkan semangat

Qaseh dalia adelia berkata...

prince -
betul tu seorang kawan yg ikhlas lebih baik dr seribu kawan yg belum tentu ikhlas

Qaseh dalia adelia berkata...

si ngokngek -
yezza sabar :)

Qaseh dalia adelia berkata...

katekatekite -
xpe dear ..kebaikan kita Allah bagi ganjaran

Qaseh dalia adelia berkata...

izyan -
hehe biasalah ramai yg tak sanggup menanggung kesusahan tapi senang sgt nak tumpang kesenangan

Qaseh dalia adelia berkata...

hafiz -
xde hebat mana pun huh

Qaseh dalia adelia berkata...

anis anisa -
mmg tak patut pun .. hurmm xpe lah kita sabar selagi leh sabar

Qaseh dalia adelia berkata...

IR -
hehe ir pun penah kena jugak ke ..kikiki relax r der

Qaseh dalia adelia berkata...

wunny -
yup time susah baru kenal sape kawan

Qaseh dalia adelia berkata...

jijiyu -
baguslah cenggitu

Qaseh dalia adelia berkata...

asyraf -
tq hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

halimatun sadiah -
dalam senyum ada duka

Qaseh dalia adelia berkata...

puteri ain -
saje nak menguji kesabaran

Qaseh dalia adelia berkata...

zaza -
yup seikhlas yg boleh

Qaseh dalia adelia berkata...

noraliza -
dulu derita kini bahgia kan

Qaseh dalia adelia berkata...

white lover -
alek jerteh je hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

azi nur -
tak perlu balas ..kalau balas samalah kita mcm dia .. senyum2

Qaseh dalia adelia berkata...

sis yg comel -
xpe sis nnt ade kawan yg boleh temani saat susah wpun sorang ..

Qaseh dalia adelia berkata...

ain zulaikha -
xde ape hehe ..

p/s xpe sis tak sihat kan

Qaseh dalia adelia berkata...

shanz -
ngah sabow

Qaseh dalia adelia berkata...

ct arina -
lahanat ke haha
ok tq dear

Qaseh dalia adelia berkata...

ainin suraya -
sangat sakit hurmmm

tq dear

Qaseh dalia adelia berkata...

fadhli -
lagu faizal tahir lah ...
owh ok berkawan untuk dapatkan keredhaanNYA ..hanya ikhlas lah dapt keredhaanNYA kalau tak ikhlas boleh kah dapat ?

Qaseh dalia adelia berkata...

sis alexa -
lol sos sekolah kat ganu ke dulu2

whitelover berkata...

laa..dekat jer la ngn kite ey hahaha

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com