BICARA HATI ILA UNTUK SAHABAT

14 ulasan:
Assalamualaikum ~ luahan hati seorang gadis tentang seorang sahabat ...
sapa ada sahabat ?ramai kan ?tapi adakaha sahabat itu benar2 sahabat ?hurmmm ~



orang kate sahabat nie org kedua paling rapat dgn kite..skrg nie susah nak carik 'true pen pal'..kalo ada pom 1 dlm sejuta..alhamdulillah stakat nie xpernah lagi dpt kawan yg boleh menjeratkan aku ke jalan yg salah..
satu hal korang perlu tahu..kalo pakwe dgn sahabat..air mata aku mudah mengalir disebabkan "sahabat"..kenapa?
aku pom xtahu..maybe disebabkan aku sygkan kwn aku mcm adk brdik aku sndri..
so,kalo aku .... sambungan di 
http://akukanila.blogspot.com/2011/04/ruangan-bicara-hati-qaseh-dalia-adelia.html


hati berbicara :
engkau lah teman engkaulah sahabat ~
kau bagaikan sekuntum bunga yang sentiasa harum di hatiku 
suaramu bagaikan irama yang tersusun .. persahabatan yang terjalin membuatkan aku tidak sedar ~
mengapa seringkali ada perpisahan di antara pertemuan ..
mengapa ada pertemuan semalam jika pengakhirannya perpisahan ..
biarpun aku tak dapat melihat dirimu dengan zahir pandangan mataku ~ 
aku ingin kau pulang ke pangkuan ku untuk menyusun kembali bunga2 kenangan yg dahulu ..
tapi sayang bunga2 itu makin layu ~ makin hilang bau harumnya ..
terima kasih sahabat 

14 ulasan:

  1. wahhhhhhhhhhhh... nak ushalah

    BalasPadam
  2. pertemuan dan perpisahan lumrah kehidupan.

    chill~

    BalasPadam
  3. betul2, mmg banyak menangis kerana sahabat..

    BalasPadam
  4. maaf.. atq masih lagi kawan.. dan tidak layak menjadi sahabat...

    BalasPadam
  5. untungnya sape yg dapat qaseh sbgai sahabat kan ;)
    smga sahabat2 qaseh sentiasa berada di sisi qaseh walau sesusah mana pun kamu..amin..

    psst..nak jd kakak angkat la ahahahaha

    BalasPadam
  6. syhdu gak dgn entry ni..

    btul tu..
    sahabatla tmpat kita mencerminkan diri kita..
    kerana cermin kita bkn diri kita sdri..kan kan..hehe


    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/iqbalhakimi-dan-faizal-fredly-tolak.html

    BalasPadam
  7. thanx Qasehh!!
    malu plop Qaseh tnjuk hOk nie..(^^,)

    BalasPadam
  8. Hati2 dlm mencari kwn,kdg2 boleh jd lawan.. :)

    BalasPadam
  9. perpisahan itu ada supaya kita tahu erti mnghargai n faham erti kehilangan sementara :)

    BalasPadam
  10. macam rancangan realiti tivi gitu..

    BalasPadam
  11. SEKARANG SUSAH BETUL NAK CARI KAWAN SEJATI SEKARANG T_T

    BalasPadam
  12. same la sayangg.. rasanya lagi banyak menangis utk kawan2.. :'(

    BalasPadam
  13. bagus r macam tu.. bukan sennag nak jadi sorang kawan atau nak cari sorang kawan yang baik. so hargai dorang kan.. em..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com