BICARA HATI ILA UNTUK SAHABAT

14 ulasan:
Assalamualaikum ~ luahan hati seorang gadis tentang seorang sahabat ...
sapa ada sahabat ?ramai kan ?tapi adakaha sahabat itu benar2 sahabat ?hurmmm ~



orang kate sahabat nie org kedua paling rapat dgn kite..skrg nie susah nak carik 'true pen pal'..kalo ada pom 1 dlm sejuta..alhamdulillah stakat nie xpernah lagi dpt kawan yg boleh menjeratkan aku ke jalan yg salah..
satu hal korang perlu tahu..kalo pakwe dgn sahabat..air mata aku mudah mengalir disebabkan "sahabat"..kenapa?
aku pom xtahu..maybe disebabkan aku sygkan kwn aku mcm adk brdik aku sndri..
so,kalo aku .... sambungan di 
http://akukanila.blogspot.com/2011/04/ruangan-bicara-hati-qaseh-dalia-adelia.html


hati berbicara :
engkau lah teman engkaulah sahabat ~
kau bagaikan sekuntum bunga yang sentiasa harum di hatiku 
suaramu bagaikan irama yang tersusun .. persahabatan yang terjalin membuatkan aku tidak sedar ~
mengapa seringkali ada perpisahan di antara pertemuan ..
mengapa ada pertemuan semalam jika pengakhirannya perpisahan ..
biarpun aku tak dapat melihat dirimu dengan zahir pandangan mataku ~ 
aku ingin kau pulang ke pangkuan ku untuk menyusun kembali bunga2 kenangan yg dahulu ..
tapi sayang bunga2 itu makin layu ~ makin hilang bau harumnya ..
terima kasih sahabat 

14 ulasan:

Cik Bidadari berkata...

wahhhhhhhhhhhh... nak ushalah

Anisa Hang Tuah berkata...

pertemuan dan perpisahan lumrah kehidupan.

chill~

d_LA berkata...

betul2, mmg banyak menangis kerana sahabat..

forever love berkata...

maaf.. atq masih lagi kawan.. dan tidak layak menjadi sahabat...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

untungnya sape yg dapat qaseh sbgai sahabat kan ;)
smga sahabat2 qaseh sentiasa berada di sisi qaseh walau sesusah mana pun kamu..amin..

psst..nak jd kakak angkat la ahahahaha

qasehraihan berkata...

syhdu gak dgn entry ni..

btul tu..
sahabatla tmpat kita mencerminkan diri kita..
kerana cermin kita bkn diri kita sdri..kan kan..hehe


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/iqbalhakimi-dan-faizal-fredly-tolak.html

iLa suHaiLa berkata...

thanx Qasehh!!
malu plop Qaseh tnjuk hOk nie..(^^,)

Cik Ila berkata...

Hati2 dlm mencari kwn,kdg2 boleh jd lawan.. :)

alexa yussida berkata...

perpisahan itu ada supaya kita tahu erti mnghargai n faham erti kehilangan sementara :)

JIJI YU berkata...

macam rancangan realiti tivi gitu..

Myra Ayreen berkata...

terharunye membaca :D

Izyan Masri berkata...

SEKARANG SUSAH BETUL NAK CARI KAWAN SEJATI SEKARANG T_T

yaya_flanella berkata...

same la sayangg.. rasanya lagi banyak menangis utk kawan2.. :'(

kay_are berkata...

bagus r macam tu.. bukan sennag nak jadi sorang kawan atau nak cari sorang kawan yang baik. so hargai dorang kan.. em..

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com