BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI

12 ulasan:
 Assalamualaikum ...


saya suka juin segmen abg beng2 bung sebab saya gila trafiq ..saya seorang yang suka kejar popular dan saya juga kejar follower .. lagi ~ saya seorang yang suka bersaing dengan orang .. tapi saya cepat putus asa ...saya jugak takmo tengok ujang menang .. saya nak saya menang dari ujang .. kalau ujang kalah saya suka sangat ...

saya sayang abg beng .. haha apa lah banyak perenggan kena buat nih pakcik beng eh .. saya tahu abg beng bukan buat2 gila ..korang paham kan ?heee bila dia buat2 gila orang lain pun kenalah jugak gila ..so saya masuk segmen abg beng sebab saya dah nak buat gila jugak

lagi ~ saya saya suka juin segmen abg beng2 bung sebab saya gila trafiq ..saya seorang yang suka kejar popular dan saya juga kejar follower .. lagi ~ saya seorang yang suka bersaing dengan orang .. tapi saya cepat putus asa ...saya jugak takmo tengok ujang menang .. saya nak saya menang dari ujang .. kalau ujang kalah saya suka sangat ...

lagi lagi saya sayang abg beng .. haha apa lah banyak perenggan kena buat nih pakcik beng eh .. saya tahu abg beng bukan buat2 gila ..korang paham kan ?heee bila dia buat2 gila orang lain pun kenalah jugak gila ..so saya masuk segmen abg beng sebab saya dah nak buat gila jugak 
harap2 diterima dah cukup 4 perenggan

12 ulasan:

kakchik@ella berkata...

memang gila la dik. gelak kakchik baca.

adik, semoga adik mencapai impian adik utk menjadi blogger popular satu hari nanti. Amin.

Amirah Adnan berkata...

kompem pening abg ben bace ulang tayang perenggan.. haha..

neway, mira pon join jugak..

jom2 kite kalahkan si ujang tuh..hehe.. gud luck utk kitee :D

iLa suHaiLa berkata...

gila trafik!gila trafik!..
meh nak p anta tanjung rambutan..(^^,)..

qasehraihan berkata...

gila den baca..hihihi

Ujang9897 berkata...

wahahahahahah


lu mintak penyepak ek...cis cis..

Rozuan Ismail berkata...

good luck!!

Blogberry Emry berkata...

agak lah..ponat mata membaca

ummi anum berkata...

hahahaha...nak gelak gaya apa ek???hihihih....
huhuhuhu....tak nak nanti kata gila pulak!!!..

cBk berkata...

huhu..hebat..ulang ayat sama..pening ambe bace..kiki

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

haha..qaseh dah gila jugak ke ni..aish...korang buleh la tenet laju..wifi koleh cne nk lawan..

Ameh Wahab berkata...

cam pening kejap...hehehe...

... berkata...

wa'alaikummussalam..

saya pun gila la jap bacab entri ni. rasa gila sikit terlepas nak join segemen best.

grr..

ujang la ni.kan dah terlepas.
grr...

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com