BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI

12 ulasan:
 Assalamualaikum ...


saya suka juin segmen abg beng2 bung sebab saya gila trafiq ..saya seorang yang suka kejar popular dan saya juga kejar follower .. lagi ~ saya seorang yang suka bersaing dengan orang .. tapi saya cepat putus asa ...saya jugak takmo tengok ujang menang .. saya nak saya menang dari ujang .. kalau ujang kalah saya suka sangat ...

saya sayang abg beng .. haha apa lah banyak perenggan kena buat nih pakcik beng eh .. saya tahu abg beng bukan buat2 gila ..korang paham kan ?heee bila dia buat2 gila orang lain pun kenalah jugak gila ..so saya masuk segmen abg beng sebab saya dah nak buat gila jugak

lagi ~ saya saya suka juin segmen abg beng2 bung sebab saya gila trafiq ..saya seorang yang suka kejar popular dan saya juga kejar follower .. lagi ~ saya seorang yang suka bersaing dengan orang .. tapi saya cepat putus asa ...saya jugak takmo tengok ujang menang .. saya nak saya menang dari ujang .. kalau ujang kalah saya suka sangat ...

lagi lagi saya sayang abg beng .. haha apa lah banyak perenggan kena buat nih pakcik beng eh .. saya tahu abg beng bukan buat2 gila ..korang paham kan ?heee bila dia buat2 gila orang lain pun kenalah jugak gila ..so saya masuk segmen abg beng sebab saya dah nak buat gila jugak 
harap2 diterima dah cukup 4 perenggan

12 ulasan:

  1. memang gila la dik. gelak kakchik baca.

    adik, semoga adik mencapai impian adik utk menjadi blogger popular satu hari nanti. Amin.

    BalasPadam
  2. kompem pening abg ben bace ulang tayang perenggan.. haha..

    neway, mira pon join jugak..

    jom2 kite kalahkan si ujang tuh..hehe.. gud luck utk kitee :D

    BalasPadam
  3. gila trafik!gila trafik!..
    meh nak p anta tanjung rambutan..(^^,)..

    BalasPadam
  4. wahahahahahah


    lu mintak penyepak ek...cis cis..

    BalasPadam
  5. hahahaha...nak gelak gaya apa ek???hihihih....
    huhuhuhu....tak nak nanti kata gila pulak!!!..

    BalasPadam
  6. huhu..hebat..ulang ayat sama..pening ambe bace..kiki

    BalasPadam
  7. haha..qaseh dah gila jugak ke ni..aish...korang buleh la tenet laju..wifi koleh cne nk lawan..

    BalasPadam
  8. cam pening kejap...hehehe...

    BalasPadam
  9. wa'alaikummussalam..

    saya pun gila la jap bacab entri ni. rasa gila sikit terlepas nak join segemen best.

    grr..

    ujang la ni.kan dah terlepas.
    grr...

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com