Tanya sama BEN ASHAARI - VLOG2

10 ulasan:
Assalamualaikum ..
jom juin segmen abg lak...
Bagi satu soalan yang tidak mengarut , logik dan paling penting tiada kaitan dengan isu isu sensitif dan melanggar undang undang .. Aku tak bertanggungjawab terhadap soalan yang mengarut..

ok  nak tanya abg ben pulak..tak tahu lah terpilih or tak...juz nak tanya impian abg dalam berblog dah abg capai ke ? n apa impian tertinggi yang abg nak dalam berblog ni ...setakat ni abg dah berpuas hati or belum dengan apa yang abg dah buat ...?tentang segala2nya ... masuk majalah di kenali semua ... abg dah puas hati or belum dengan semua ni..agak2 abang kalau ada televisyen nak temubual abg ..abg pilih televisyen apa dan kenapa abg pilih televisyen tu ?n apa yang abang akan sarankan pada semua yg bakal menonton nanti ... hehehe... 
mengarut tak? but i want to know !

10 ulasan:

Hanim Mahali berkata...

nice.... dah macam wartawan pulak....

CikNiza berkata...

hehe..TV3...........
sebab ASTRO xdek kat umah..hahaha :p

ewanrani berkata...

dah join dh...best gak join segment abg ben nie..
jom singgah blog saya n follow...
http://ewanrani.blogspot.com/

Solihin Zubir berkata...

kalau sy, sy pilih chanel espn.. haha..
kamu? mesti chanel cinta ja.. ;-p

Tanpa Nama berkata...

hee, lebih drpd 1 soklan gak.
saya pun terlebih ;p

Qaseh dalia adelia berkata...

hanim - dulu cita2 nak jadi wartawan haha

Qaseh dalia adelia berkata...

cik niza - cik niza pulak yang jawab ye haha ..xpe2 nnt qaseh p temuramah cik niza ye

Qaseh dalia adelia berkata...

ewan rani -
sume tentang abg ben bez haha

Qaseh dalia adelia berkata...

solihin -
tipu padahal pilih chanel tb1 banyak jiwang2 haha

Qaseh dalia adelia berkata...

farahin -
syhhh

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com