Saya suka gambar ni sebab.....................

8 ulasan:
salam satu malaysia...
jeng2 gambar ape tu yg saya suka..
yeeyyyyy! QAseh juin cOntest lagi..
wah2x minat sgt cOntest2 yg melibatkan pictUre,..
teruja2 nak jUin jugak ~
jOm korang juin jugak memeriahkan lagi contest yg dianjurkan oleh
cik  UNIEY yg sgt cantek mcm korea lah muke die..hehe

qaseh nak pakse kOrang juin gak...cepat
syarat2nya ade disana ok... !






gambar yg dipertaruhkan jeng2..comot je



senyum itu satu sedekah...jgn bermuram durja...senyumlah kepada dunia..pasti dunia akan kembali senyum semula pd kita...hadapi hari2 hidup ni dgn penuh ketenangan walau onak duri mencabar ~ life must go On whatever happen to us...so kite enjoy ! hehe

ehem2 saye suke pic ni sebab..
semestinya tu pic saye..bkn pic oRg lain 
cOz qaseh ni jenis suke snap2 pic sorang2 n pic nmpak muke je..
satu agy amek pic melalui cermin..
sebenarnye yg de bunge2 tu gmbar terbaru..
n suka semua pic2 yg qaseh snap..
ekeke xkisah lah org nak kate comot or poyo je ..
coz itulah diri kita..
lain org lain gayanya..
satu agy sbb de bunga pink tu hehe...
suke warne pink..so cOmbined kan pink n warna hitam..
n kdg2 bile qaseh gembira qaseh nak luahkan kegembiraan tu melalui gambar..
bile sedih n moOdy xsuke amek gambar..
cOz gmbar tu nmpak mcm xbersemangat ~
nak senyum pun xde feel ~
hehehe ...
n the mOst important i like ols my pic...
thanx kat penganjur mengadakan contest macam ni ekeke..
silelah lawat ye :)


jeng2 time to tag...


INFO !!
tempoh contest : 14 nov 2010 - 27 dis 2010
hadiah : rahsia...jeng..jeng..(adiah yg semestinya menarik)
hanya seorang pemenang yang akan dipilih berdasarkan
kisah kreatifnya..









8 ulasan:

kobEj0rdan~ berkata...

o0it!aci ke men hantar 10in1 punyer gmbr??hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

aci xde minaci kat india..ekeke aci lah..termasuk lam syarat2 nye jugak hehe...pergi lah juin wekkk

kobEj0rdan~ berkata...

xnak la masuk. kesian kat org2 len.kang habes chance org len nak mng.hahaha:P

Ogy berkata...

cunn!! i likeee

Qaseh dalia adelia berkata...

naz :
naz pun pndai perasan gak ye...hahaha xpe lah nak gak ase cabaran bersaing ngan naz kih2

Bi4RL4HR4HSi4H berkata...

org cantik mcm sue... mesti menang punya... cayok2k :)

Qaseh dalia adelia berkata...

aida :
xjugak lah...bukan ye tgk cantik ye tgk kreatif ekeke xkreatif pun ni huhuk

Tanpa Nama berkata...

nice pic..chumell..udah di check :)

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com