Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Salma Juara Mentor 5 !!

Assalamualaikum ...
hik2 semalam tengok mentor lagik .. mentor akhir , hari tu masa separuh akhir frust menunggeng dapat kat ieqa protege edry ! malam tadi puas hati tengok salma nyanyi dengan penuh bertenaga .. naik meremang bulu roma den ..alaaa mesti ada yang kata puja sangat artis2 akademi al-quran tak tengok .. haih sape kata qaseh tak tengok .. bukan puja sangat tapi sekadar hiburan ~ bukan terlalu fanatik tapi puas hati bila kemenangan tu berpihak pada yang sebetul2 nya layak ...

so juara dimenangi oleh - salma protege erra fazira
kedua - shiha protege sharifah aini
ketiga - eiqa protege edry ...

apa2pun memang dah jangka salma akan menang .. takde sape dapat tanding kelantangan suara salma berbanding protege2 lain ..yeahhhh !so tahniah pada erra dan salma .. dapat 100 ribu tu ~ semoga terus berjaya dalam industri muzik malaysia .. u can go far ! eceh macam juri le pulek ...papepun yang tak tengok semalam .. tengok lah video kat bawah ni ye .. salma jek ! yang lain tengok kat you tube lah yo ~







 
intro mentor ~

lagu first ... listen ~





duet ngan jaclyn victor ...

lagu baru salma ~ 



layankan aja ~ tahniah salma ! love u lah ... hihihi

Ulasan

Cik Puan Izan❤ berkata…
suka sore salma...^^
aDisH.sHidA berkata…
yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..jom booo kirin secara berjemaah
Ujang9897 berkata…
salma duet dgn gua mesti kena...suara tggi katakan..=)
Misz-ella berkata…
tak tgk semlm qaseh. terlepas!! hihi
Nuruashia berkata…
wawhh..best laa suare die..nuru dop tgk pon ahhaha..tgk kt sini aje :)
YUL berkata…
suara die mmg best, dah agak daah die menang. huhu
Isteri Encek Bard berkata…
suker salma..... yahooooo
shiha tetap dihati !
:D
ezy.xixii berkata…
salma mmg best!
bantalbucuk berkata…
yeay..!! dapat tengok juga salma perform..semalam tak dapat tegok.. :p
zacky786 berkata…
err tak tgk laa .. sape salmah ? hahaha
Amni berkata…
nang rami suka salma aie... nang best!
Raden berkata…
gile la sore die nie...kalo ngaji sedap gak tak? hehe
LittleGurl berkata…
i lap u lah salma!
back to top