Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Salma Juara Mentor 5 !!

Assalamualaikum ...
hik2 semalam tengok mentor lagik .. mentor akhir , hari tu masa separuh akhir frust menunggeng dapat kat ieqa protege edry ! malam tadi puas hati tengok salma nyanyi dengan penuh bertenaga .. naik meremang bulu roma den ..alaaa mesti ada yang kata puja sangat artis2 akademi al-quran tak tengok .. haih sape kata qaseh tak tengok .. bukan puja sangat tapi sekadar hiburan ~ bukan terlalu fanatik tapi puas hati bila kemenangan tu berpihak pada yang sebetul2 nya layak ...

so juara dimenangi oleh - salma protege erra fazira
kedua - shiha protege sharifah aini
ketiga - eiqa protege edry ...

apa2pun memang dah jangka salma akan menang .. takde sape dapat tanding kelantangan suara salma berbanding protege2 lain ..yeahhhh !so tahniah pada erra dan salma .. dapat 100 ribu tu ~ semoga terus berjaya dalam industri muzik malaysia .. u can go far ! eceh macam juri le pulek ...papepun yang tak tengok semalam .. tengok lah video kat bawah ni ye .. salma jek ! yang lain tengok kat you tube lah yo ~







 
intro mentor ~

lagu first ... listen ~





duet ngan jaclyn victor ...

lagu baru salma ~ 



layankan aja ~ tahniah salma ! love u lah ... hihihi

Comments

suka sore salma...^^
aDisH.sHidA said…
yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..jom booo kirin secara berjemaah
Ujang9897 said…
salma duet dgn gua mesti kena...suara tggi katakan..=)
Misz-ella said…
tak tgk semlm qaseh. terlepas!! hihi
Nuruashia said…
wawhh..best laa suare die..nuru dop tgk pon ahhaha..tgk kt sini aje :)
YUL said…
suara die mmg best, dah agak daah die menang. huhu
suker salma..... yahooooo
shiha tetap dihati !
:D
ezy.xixii said…
salma mmg best!
bantalbucuk said…
yeay..!! dapat tengok juga salma perform..semalam tak dapat tegok.. :p
zacky786 said…
err tak tgk laa .. sape salmah ? hahaha
Amni said…
nang rami suka salma aie... nang best!
Raden said…
gile la sore die nie...kalo ngaji sedap gak tak? hehe
LittleGurl said…
i lap u lah salma!