Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Tanya sama BEN ASHAARI - VLOG2

Assalamualaikum ..
jom juin segmen abg lak...
Bagi satu soalan yang tidak mengarut , logik dan paling penting tiada kaitan dengan isu isu sensitif dan melanggar undang undang .. Aku tak bertanggungjawab terhadap soalan yang mengarut..

ok  nak tanya abg ben pulak..tak tahu lah terpilih or tak...juz nak tanya impian abg dalam berblog dah abg capai ke ? n apa impian tertinggi yang abg nak dalam berblog ni ...setakat ni abg dah berpuas hati or belum dengan apa yang abg dah buat ...?tentang segala2nya ... masuk majalah di kenali semua ... abg dah puas hati or belum dengan semua ni..agak2 abang kalau ada televisyen nak temubual abg ..abg pilih televisyen apa dan kenapa abg pilih televisyen tu ?n apa yang abang akan sarankan pada semua yg bakal menonton nanti ... hehehe... 
mengarut tak? but i want to know !

Comments

Hanim Mahali said…
nice.... dah macam wartawan pulak....
CikNiza said…
hehe..TV3...........
sebab ASTRO xdek kat umah..hahaha :p
ewanrani said…
dah join dh...best gak join segment abg ben nie..
jom singgah blog saya n follow...
http://ewanrani.blogspot.com/
Solihin Zubir said…
kalau sy, sy pilih chanel espn.. haha..
kamu? mesti chanel cinta ja.. ;-p
Anonymous said…
hee, lebih drpd 1 soklan gak.
saya pun terlebih ;p
Qaseh Dalia said…
hanim - dulu cita2 nak jadi wartawan haha
Qaseh Dalia said…
cik niza - cik niza pulak yang jawab ye haha ..xpe2 nnt qaseh p temuramah cik niza ye
Qaseh Dalia said…
ewan rani -
sume tentang abg ben bez haha
Qaseh Dalia said…
solihin -
tipu padahal pilih chanel tb1 banyak jiwang2 haha
back to top