Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

GEGAR BLOG : Soalan BONUS ( 1 ) TOPUP RM30

Assalamualaikum
saje2 je letak header abg..abg xsuruh pun ..xpe lah sebab mcm xbes je kalau xletak hahaha
Soalan berdasarkan pada blog penaja : FASIHAH SUPIAN
  1. Soalan pertama .. Apakah warna asal blog penaja soalan bonus ( 1 ) ini ? Letakkan gambar print screen gambar template asal sekali ..
  2. Apakah pendapat anda mengenai warna baru blog penaja ?
    • Berikan kelemahan yang ada dalam blog beliau
    • Cadangan untuk mencantikkan lagi blog beliau
  3. Berapa ekor kumbangkah yang terdapat didalam blog beliau ?
jawapan
warna asal - hijau 

kelemahan yang ada
tiada kelemahan dah bagi dalia..dah cantek..menarik dah coz warna tu hijau ...warna baru nmapk lebih berwarna warni ,,,

cadangan 
letak gmbar tuan umah bagi menarik haha.... header tu bagi lawa sikit ... banyak yang boleh buat tertarik..yg penting entry tu memang always menarik...so menarik tertarik kau mmg de bomb hehe.. banyak agy tapi dalia nak tolong pun tak bape pndai haha..

kumbang - 12 ekor


Comments

Tok Jabit said…
Salam .. wow pantas la ...

hebat. :)
Fasihah Supian said…
hehehe....yea..byk cdangan..saya pun bukan pakar sangat bab2 nie...tq2 :)
Qaseh Dalia said…
@hasrul hassan
wslm hehe .. kena pantas2 haha
aaa.baru balik main futsal.. xsempat join.. =(
ZACK ENTRY said…
tak perasan dah ada soalan..adess =.=
Lulu Caldina said…
Tahniah....ngee, awak mmg pantas eh..
Qaseh Dalia said…
@iqbalhakimi
cape suh main futsal weekkk..tu lah xajak kite sgt haha
Qaseh Dalia said…
@ZACK ENTRY
hehe xpe tggu hari ni lak ye
Qaseh Dalia said…
@Lulu caldina
tq dear..tak pantas jugak uhuuu
Farhan Zulhusmi said…
owh...cmtu rupanya nak jwp...berdasarkan blog penaja je ke???
emmm....ok...tahniah.....gud luck...