Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Bloglist Sandiwara Seorang Insan @ Syafiq Rosli

Assalamualaikum...
petang ni nak juin bloglist kanggaru hahaha...
sebab gathering nanti dia akan memakai costume kanggaru..dalia nak duduk lam poket tu kanggaru tu haha lompat2..psttt "meh dekat sikit..tadi kan dia kena blocked kat fb haha..adan muke" yeyy sila bagi tepukan gemuruh !

jom juin korang

saya seorang perempuan yang lemah lembut lagi baik budi pekerti..hahaha
nak juin gak bloglist beliau yang kacak dari ujang ni hehe...
harap di terima.. kerana die seorang yg populer sehingga mark pengasas fb memblock dia..
hope mentalnya akan ok

Comments

Mr.Eye said…
qaseh3~!
goodluck yek..
lame xmenyemak kt sini..
haha..jom loin bloglist tak salah plak..jom3~

http://xsalah.blogspot.com/2011/01/bloglist-tak-salah.html
back to top