Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

amnesia + seribu kali cinta

Assalamualaikum semua...
selamat tahun baru..
salam maal hijrah buat semua yang beragama islam...
entry pagi ni nak cerita tentang amnesia n seribu kali cinta...
korang tengok x cite tu?
alaaaa yang ganti cerita chenta chanduri..
mule2 tengok agak keboringan jugak..
lame2 tengok bez jugak cerita tu..
rase mcm geram tgk pompuan yg tergila2kan lelaki eh..
haisyyy gatai bebeno hehehe...
tapi kesian lah bila dah jatuh cinta...
jatuh cinta dengan orang yang berpenyakit amnesia..

emmm rase2 wujud x orang yg sggup mencintai org yang berpenyakit amnesia?
wahh sungguh dalam eh cinte tu kalau ade..'
bangun pagi je lupe sume2..
lupe suami sendiri...
huhu...tapi kdg2 cinta ni melampaui segala2nya,,,
sanggup menerima semuanya...asalkan cinte tu miliknya,.,.
emm agak2 kalau qaseh ade sakit mcm tu si dia terus mencintai diri ni atau melupakan terus diri ni..
huhuhu...
Di mana ada cinta, di situlah derita, pengorbanan, cemburu dan air mata..
wahh cinta ~ 
membataskan segala2nya,,
susah bila hati dah melekat pada hanya satu hati tu kan...
sebab tu cinta ni buta..
kadang2 cinta kat isteri orang pun ade n sggup melarikan isteri orang hehe,,tu cinta gila namanye..
tapi seandainya ada cinta mcm cerita seribu kali cinta ni,,
memang cinta sejati kan...
hehehe

will u marry me...hik2..romantik 

hati berbicara :
berdoa lah supaya satu hari nnt cinta tu dapat mengubat segala penyakit...dengan izin Allah cinta juga dapat menyembuhkan sesuatu penyakit..dengan kuasaNya..amin :)


Ulasan

Izzah 'Atirah berkata…
hee . kaq qila , cite ni best kodd !
Izzah 'Atirah berkata…
eh silap , kaq qaseh . bukan kaq qila . sorry !
Awatif Azizi berkata…
smalam tgk citer nie...
best gak...
tp x tau la lau dlm dunia realiti adew kew x hamba allah yg sggup kawin dgn owm yg berpenyakit amnesia..
Faiz Zaini berkata…
jalan cerita macam movie adam sandler.. 50 first date
Airil Azmei berkata…
ske sngt cite ni..sweet ^-^
nazirulhazwan~ berkata…
sure la den boleh terima. amnesia ni sekadar penyakit. xde kaitan dgn perangai. den melihat pada perangai:P

p/s :denlupe nak tny babe, ang da g spital??
caliph shuriken berkata…
mula2 tgk citer ni dh tau mcm citer 50 first date.. so xde kejutan dh.. tp simpati klau knal ada org bpenyakit cmni...
azi nur berkata…
asl 630 mesti adik dah cop tv3...heehe
Qaseh Dalia berkata…
ezzati :
xpe dear hehehe...mmg bez jugak
Qaseh Dalia berkata…
awatif :
maybe ade kot...maybe lepas kahwin dapat amnesia..n stil setia ...:)
Qaseh Dalia berkata…
mofaiz :
50 first date?cite pe tu ?hee xpenah tgk
Qaseh Dalia berkata…
sallehudin :
layan kan aje ~
Qaseh Dalia berkata…
airil :
me too suke jugak...tp bengang ngan si peah haha
Qaseh Dalia berkata…
naz:
bagus lah macam tu.,.xpergi lagi hospital..jumaat ni kuar dengan kawan kalau diorang ajak ergi jugak kena lah pergi...kalau diorang xajak xmo pergi lah huhuhu
Qaseh Dalia berkata…
caliph :
owh ye lah kan...kesian jugak tp nak wat camne ujian drNYA ni kan
Qaseh Dalia berkata…
azinur :
hehehe same lah
Diya Edhayaa berkata…
whoa! qaseh pn tgk 1000x cinta.. best sgt!!! kite suke gk.. sggup tol nizam 2 walopn die tw mia amnesia..
Qaseh Dalia berkata…
dhiya :
hahaha gile drama akasia mesti lah tgk....tau xpe..hehehehe...
KAMIHIDUP berkata…
pengaruh media ni,hehehe...kalo dah ketentuan dgn org cmto,spe kita nak menidakkannya...
perindu_خلافة berkata…
biarlah penyakit ape pn..
tp kalo dah orang berpenyakit tuh halal untuk dicintai, teruskan je lah cinta tuh.. ^_^
Woofer Storm berkata…
dah layan pun cite tu ptg tdi^^ best lorrr, ssh nak jumpa bnda tu dialam nyata^^,kalau takat gimik drama,siapa2 pun bole kan????
back to top