Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Holla !

Anything can email me at dalia_adelia@yahoo.com
I'm Qaseh Dalia

Tempoh contest ~


salam sume..eheeee
nak tnye sikit sebelum balik koje..
kalau kite nak wat contest biase tempoh tu lame mane yek??
2 bulan okie x?
hehehehe ~ 
mesti pk qaseh nak buat contest ape..
lalalalala ~
buat skang tamatnye new year nnt okie x or lame sgt?
huhu bg pendapat sikit tawan2..eh kawan2 ~ 
assalamualaikum ~


oh ye...lupe pulak..
cite chinta dah abes..
sob2x cinta mati lah pulak..mmg dah agak dah pun..
tp anak dia xsempat lah jumpa dengan dia kan..huhu ~
kesian emm2..
tp cite tu mmg bez..
sO 
kite tunggu cite baru lak..
cite ape ye..bez or x?
same2 saksikan...!
eceh mcm tukang promot lak...
hehe..
jage diri sume..
kata2 membentuk peribadi..
salam :)

Comments

CIK TOM said…
ok je 2 bulan..nak buat contest xkisah pun berapa lama..lagi lama lagi ramai boleh join..huhu ;)
Fazreen said…
2 bulan..?
xlame sngt ke..?
nnti lame sngt laa peserta tu nk tggu kputusan..
tp terpulang laa kt awk..
mgkin plg lame 1 bln ok kot..
ZACK ENTRY said…
2 bulan terlalu lama..kalau boleh, sebulan sudah memadai..kalau hadiahnya beratus, boleh la 2 bulan..kalau lama sangat, nanti kehangatan contest tu hilang..


tapi kalau sambutan menggalakan, tarikh boleh dianjakkan lagi..terpulang kepada qaseh la..=)
Qaseh Dalia said…
owh camtu eh....hehe qaseh tanye pendapat je dulu...xtau agy nak wat bile...ok2 nnt qaseh pikir2kan ye..

thanx cik tom..azmie n zack :)
faINa989 said…
rasa cam lama 2 bulan tu...
standard sebulan rasanya...hehe