Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Dari kaca mata lelaki

leSalam satu malaysia..
penampilan kita kdg2 ade yg tidak disukai oleh lelaki...



 
beg tangan
lelaki tidak suke pasangannya membawa beg tangan yg lebih besar dr diri nya sendiri..seolah2 pasangannye tu lebih mementingkan terhadap barang2 keperluan krna di dalam beg yg besar boleh memuatkan segala keperluan yg diperlukan..

kasut
ada lelaki yg xsuka gf nya memakai kasut tapak lebar dan tebal...tetapi lebih suka pd kasut tumit tinggi or bertali yang menampakkan keseksian kaki kamu ..
(qaseh - xsuka sgt pakai kasut tumit tggi coz sakit kaki hehehe)

wangian yg kuat adakalanya membuatkan mereka rasa tidak selesa...jangan pakai sebotol tau..sembur sikit2 dah tau lah minyak wangi banyak hehehe



mekap

lelaki plg xsuka gf nye mekap tebal ala2 nak masuk bertanding opera cina..seolah2 tidak dapat menerima kelemahan diri sendiri n menutup kelemahan2 yg ada...
natural face lebih sedap mata memandang :)


hati berbicara : penampilan mengikut keselesaan diri sendiri :p


Comments

Liquid said…
betul2. natural lagi lelaki suke =)
azwa amani said…
setuju..biarlah berpada dalam melakukan sesuatu :)
Solihin Zubir said…
org tua-tua cakap, kalau nak pegi minang, pegi waktu pagi.. waktu tu anak dara baru bangun tdow..
masa tu baru dpt tgok natural beauty beliau.. hehehe..
Ogy said…
cik abg dulu tak ske akak pakai shawl..katanyaa nnti muka mcm globe...bulat....skrg kalo nk pakai shawl akak kena pakai dgn inner...br dia tak komen muka mcm globe lg...

mana leh tak pakai shawl...shawl skrg lawo2....rugisssss
Qaseh Dalia said…
liquid :
liquid suke lah tu ye natural2 hehe tau xpe
Qaseh Dalia said…
azwa amani:
yessss betul tu...
Qaseh Dalia said…
solihin :
kalau ye pun nk dtg minang xkan time anak dare baru bangun mandi pun x..haha kan kene reject bkn sbb natural tp anak dara xmandi haha gurau je
Qaseh Dalia said…
mamagee :
a.ah teringin gak kai shawls tp muke dalia ase xsesuai hihihi///xpe boleh pakai dlm byk gaya
ghost said…
mana ada lelaki sampai nak fikir bab2 barang dalam beg awek dia..sampai nak sensitif sbb ingat awek dia lebih pentingkan barang dalam beg tuh..iskh,ape lar sangat pon.
Qaseh Dalia said…
biskut :
hahaha ade jugak laki jenis camtu tau..yg stlylo lah kot hehehe maknenya beg yg besor bukan tgg brg2 ekeke
LM said…
hehe..setuju2..LM pun x suka pki enbeg beso.