Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Cantik ataupun kaya bukan penentu kebahagiaan okeyh !

Salam sume..selamat petang.. duk wat pe tu aiyokk ngah korek idung pulak.. haisyyy anak dare ni mmg melampau hahaha  juz joke ... kat ganu cuaca ari ni dilaporkan ujan..sebelah pagi td dilaporkan mendung2..(leh jd pembace cerita lak) heee merapu banyak kan ! hurmmm jom stori mori about the title ~
korang …

awaRd fRom cik nOra ,cik ain n pwincez na ..sayang korang ketat2 !

Salam Olz camat petang.. burppp kenyang lepas lunch..haisy xsenonoh anak dare sendawe haha... kene buat jugak award ni ...nnt xsenang duduk rase mcm something yg xselesai.. so kene buat skang jugak...hehehe ~ yippi2 dapat award yg ke ? xtau lah lupe dah... jom terjah 
award dari cik nOra kene jawa…

Salahkah orang jahat bagi nasihat ?

Salam camat pagi sume~
wah pagi2 dah duk depan lappy ye...
jangan lupe sarapan pagi ye...qaseh mam laksam je pg tadi mak buat..
sedap2 ! hehehe
jOm bace new entry ~
jahat + baik
eh kO jahat!! mane leh bagi nasihat kat aqu !
ko xlayak bg nasihat kat aqu ! dah ko g jauh2 sane ...biar aqu dengan urusan a…

"KENAPA DIRI AKU BERTUAH?"

Salam mat petang sume... pe khabar korang sume?hope sihat2 je ye.. jOm juin ga nak.. qaseh juin GA ni ..jOm

yang dianjurkan oleh tuan tanah kedaung http://aliesyafairuz.blogspot.com/ kalau nak jUin kLik siNi
syarat2nya kOrang leh tgk kat sane tau.. adiah nye korang yg pilih sendiri nak adiah pe tp jgn lah…

Rezeki yang cukup vs rezeki yang tidak cukup2!

Salam satu malayia.. entry hr sabtu hehehe ~
sume org mendambakan rezeki yg byk kan ? me tooo ~ tp ade rezeki yg cukup n rezeki yg xcukup2! nape jadi mcm tu ye?
katakan lah kita ade duit RM50 n then tibe2 dtg seseorang yg dlm kesusahan  yg sgt2 memerlukan bantuan n kite pun terkesan dgn kesusahan tu kit ep…

Cinta perlu waras

Salam satu malaysia  post entry cepat2 sebelum line sengal dtg menyerang ~ woahhhhhhhhh


cinta perlu waras? apabila sudah temui lelaki yang membahagiakan hidup kita sentiasalah hargai kasi sayangnya... kerna lelaki itu akan hadir sekali je dalam hidup kita,, hargai nye sebelum terlambat...


alkisahnya t…

No 26

Salam satu malaysia .. ada ape dengan no 26??
"Sesungguhnya dalam penciptaan langit dan bumi, dan silih bergantinya malam dan siang terdapat tanda-tanda bagi orang-orang yan g berAKAL" - Al-Imran 190




Bencana Tahun 1500-2000:




26 Jan 1531 gempa bumi di Lisbon , Portugal , 30.000 orang tewas

26…