Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Holla !

Anything can email me at dalia_adelia@yahoo.com
I'm Qaseh Dalia

Statistik Blog

Recent Post

♥ ciNta?????????? ♥

ciNta? apa itU cinta...hehehe en3 agak jiwaNgs petang2 ni..cUaca pun redUp...paham jiwang betul lah...hek2..
saje2 cOz td blOgwalking smbil2 cUci mate td tGk blog ade yang tgH kecewa...
kecewa biLa pUtus cinta...emmm sakit?
memamng sakit tapi sume tu dah tiNggal kenaNgan n redhailah pe yang telah beRlaku..
sO qaseh nak share madah2 bUat kOrang y pUtus cinta..
suPaya jGn sedeyh2 sbb Allah s.w.t tu ada..dan tahu pe yang terbaik bUat hamba2nya...
xgtu cik kiah haha ..♥
















hati berbicara : kenangan silam hanya untuk dikenang bukan unutuk dimiliki..
cinta itu seperti burung merpati..jika dia mmg milikmu..pasti dia akan kembali terbang ke tgnmu..tapi kalau dia bukan jodohmu...lepaskan ia bebas beterbangan...

♥ apa yaNg dah tErtuLis...apa yaNg dah diTakdirkan Kita tak mampu mEnGubahNya....Biarkan saja masa yaNg membongkar rahsia kErna bukan kita yaNg menyusun Al kisah sampai ke akhir cerita.....qaseh daLia.♥

Comments

Unknown said…
salam, cinta kerana Allah, adalah cinta yang membawa ke syurga....
Anonymous said…
love this post!! :D
Qaseh Dalia said…
abhamz u rite...cinta kerana Allah membawa ke syurga..tengs
Qaseh Dalia said…
misyamissyou : tengs dear ..
pOst with a lOt of lOve hihihihi

kyle ril : i pUn nice jugak hik2
Anonymous said…
Hi.Nice Blog. Dah Follow sini. Follow back ye. Saya suka penampilan awak :)
Qaseh Dalia said…
princesss thanx dear....nnt qaseh follow u back...
CeeKeen said…
hurmm..cinta tu indah...;))
Qaseh Dalia said…
ciNta pada Allah lagi iNdah kan :)