#MYCYBERSALE 2017 Kembali Lagi | Clearance Sale di Cheekaaboo !


Holla semua ! Yeah kali ni memang berita gembira buat semua dan of course lah untuk aku juga , siapa je tak teruja dengan #MYCYBERSALE , kalau tahun lepas memang rambang biji mata lebih-lebih lagi buat kaki shopping secara online !dan  kali ni nak bagitahu kat semua yang #MYCYBERSALE kembali lagi , yahoooo !!  

Bilakah #MYCYBERSALE2017 ?


Untuk tahun 2017 , #MYCYBERSALE akan berlansung pada 9 Oktober - 13 Oktober 2017 , kenapa ramai yang teruja bila berlangsungnya #MYCYBERSALE ni ? sebab utama banyak syarikat  yang terlibat dan yang paling syok memang diskaun dan clearance habis-habisan buat kaki shopping .. weh ! bukan selalu tau .. nak tunggu tahun depan pulak lama lagi so jangan lepas kan peluang ni ~ 

Apa itu #MYCYBERSALE ?


Bagi yang tak tahu lagi , #MYCYBERSALE ni adalah jualan besar-besaran atas talian yang menawarkan banyak diskaun , jadi tahun ni adalah tahun ke empat yang bertujuan untuk meningkatkan industri e-commerce di Malaysia . Tahun ni MDEC berkolaborasi dengan Persatuan ICT Kebangsaan Malaysia (PIKOM) untuk menganjurkan #MYCYBERSALE2017 yang bertujuan untuk mencapai jualan RM300 Juta dengan kempen pemasaran berat untuk meningkatkan pendapapatan para usahawan.


Best kan ? lagi pun sekarang rata-rata lebih selesa dalam membeli secara talian dan makin di terima semua , sambil goyang kaki pun boleh shopping uols  , kalau korang nak tahu apa yang menarik #MYCYBERSALE untuk tahun 2017 , sila masuk website #MYCYBERSALE sekarang , kalau tak mau ketinggalan apa yang best dan juga  lucky draw pun ada tau ~ so nah klik KAT SINI now !



#MYCYBERSALE VS CHEEKAABOO  

Sememangnya banyak jenama-jenama best yang terlibat pada tahun ni , salah satu nya adalah Cheekaaboo , kalau korang nak tahu Cheekaboo adalah satu jenama pakaian mandi untuk anak-anak dari umur 6 bulan .. haaa bagi korang yang tercari-cari pakaian mandi , kat sini banyak pilihan dan sangat berkualiti untuk anak-anak kita .. 

Cheekaaboo innovate a range specially designed protective swimsuits and accesories , made from 2mm quality neoprene , the material installs excellent insulating properties , which helps to trap water between the suits and the skin to create a layer of insulation from cold , it is also chlorine resistant and offers 100% UV protection on covered areas while giving added buoyancy.
 Bila baca secara detail inovasi pembuatan dan kualiti pakaian mandi brand Cheekaboo ni memang pilihan yang tepat untuk anak-anak , sebab aku pun dah dapatkan untuk Rayyan .. memang bagus kualiti dia dan Rayyan pun nampak selesa je bila pakai , nanti boleh lah berenang dan mandi kat kolam nanti dengan lebih gembiraaa

TAWARAN HEBAT DARI CHEEKABOO (https://www.sushivd.com/cheekaa)


Sempena #MYCYBERSALE , Cheekaboo akan menawarkan tawaran hebat yang mana tiada cas penghantaran / free shipping , diskaun sehingga 80%  dan clearance sales .. haaa so jangan lupa mark kalendar korang dan shopping untuk anak-anak di https://www.sushivd.com/cheekaa 

Woobies Suit 

Yeah Rayyan dapat Woobies Suit , cantik nya swimsuit ni , Woobies suit sesuai untuk anak-anak berumur 2 tahun-8 tahun sebab ia stretchable sleeves with YKK front zipper easy , so senang Rayyan nak bergerak .. first time sentuh material swimsuit ni dah fall in love sebab neoprene ni 2 times thicker than normal Spendex swimwear tau ..





Bila Rayyan tengok je swimsuit ni terus nak try , amboiii amacam hensem tak Rayyan ?  bila dah pakai tak nak tanggalkan pulak adohaaa ... tq Cheekaboo untur swimsuit yang super comfy untuk Rayyan .. 


More Info :






15 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Apa tunggu lagi ... Jom sopinggggg.. Rayyan omey laaa ngan suit renang merah biru tuu..cam atlit Malaysia dah anty lya tgk..

    BalasPadam
  2. Kakfiza dah shopping dahh td kt lazada.hikhik

    BalasPadam
  3. wahh ada cybersales ehh.. tak tau pulak. tenkiuu qseh .. jap g nk terjahhhh

    BalasPadam
  4. Wahhh.... Shopping time!!
    Thanks info

    BalasPadam
  5. warghhhh...tertawan k.sal dengan swimwear itu.....jap terjah link

    BalasPadam
  6. Mmg menarik.. shopping time! Comellah swimwear tu.. cantik :)

    BalasPadam
  7. comey rayyan hehehe alaaaa sale lagiiii haihhh hahahah

    BalasPadam
  8. Wahhh ada promo lagi ya...suka tgk rayyan pakai baju renang...nampak cantik dan kemas terletak gitu...nak cari selai lg lah kt abg Qi hehehe mudah terpengaruh hahahahha

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama