Pesanan Ringkas Buat Suami Sendiri

6 ulasan:
Assalamualaikum ,

Dalam rumah tangga ni memang banyak ujian dan dugaannya , aku pun masih 'newbie' dalam alam ni , kadang-kadang ada perangai zaman bujang terbawa-bawa hingga ke alam kahwin , haha contohnye malas , haaaa part malas ni memang sebati betoi dalam hidup .. kikiki tapi sesekali malas tu boleh lah kan , malas2 sangat kena cubit bergerak la haa , grr

iklan jap ~ puteri nak lalu ... 


Tapi dalam kehidupan rumah tangga ni memang kena banyak tolak ansur , tanggungjawab sama2 pikul , kerjasama , dan saling memahami .. nak cakap banyak pun masih baru lagi , tapi kalau dalam rumahtangga xde benda-benda ni , memang agak susah .. sebab benda2 ni lagi menguatkan sesebuah perhubungan .. 

Dan sebagai isteri pun kita kena menegur andai ada salah silap si suami , dan suami lagi la kena tegur peel isteri yang macam2 , kadang perangai macam langsuir haha , emosi orang perempuan ni lain sikit .. so aku pun ada pesanan ringkas buat suami aku .. hurmmmm , yang ni sangat penting dalam kehidupan harian 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hari2 ada pesanan ringkas kat suami , ni lah dia kuwang2 , btw aku beli blackboard ni dekat daiso , wajib ada benda ni kat rumah .. lepas tu sibuk je nak conteng2 jugak kan ~ kui3x .. eh tu je la nak pesan ,


6 ulasan:

  1. haha Qaseh.. pesanan/teguran/leteran guna board dgn tulisan tangan lebih menusuk tau !!

    BalasPadam
  2. Hahahaha...teguran dengan tulisan lagi sampai sebenarnya

    BalasPadam
  3. Agaknye klu yg dapat laki lurus tu mau pengsan die nak mancari hati nyamuk lol wakaka XD


    Jom Terjah : Fesyen Lelaki Popular yang.. Perlu ke?

    BalasPadam
  4. Haha dh dpt ke hati nyamuk?

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com