Pesanan Ringkas Buat Suami Sendiri

6 ulasan:
Assalamualaikum ,

Dalam rumah tangga ni memang banyak ujian dan dugaannya , aku pun masih 'newbie' dalam alam ni , kadang-kadang ada perangai zaman bujang terbawa-bawa hingga ke alam kahwin , haha contohnye malas , haaaa part malas ni memang sebati betoi dalam hidup .. kikiki tapi sesekali malas tu boleh lah kan , malas2 sangat kena cubit bergerak la haa , grr

iklan jap ~ puteri nak lalu ... 


Tapi dalam kehidupan rumah tangga ni memang kena banyak tolak ansur , tanggungjawab sama2 pikul , kerjasama , dan saling memahami .. nak cakap banyak pun masih baru lagi , tapi kalau dalam rumahtangga xde benda-benda ni , memang agak susah .. sebab benda2 ni lagi menguatkan sesebuah perhubungan .. 

Dan sebagai isteri pun kita kena menegur andai ada salah silap si suami , dan suami lagi la kena tegur peel isteri yang macam2 , kadang perangai macam langsuir haha , emosi orang perempuan ni lain sikit .. so aku pun ada pesanan ringkas buat suami aku .. hurmmmm , yang ni sangat penting dalam kehidupan harian 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hari2 ada pesanan ringkas kat suami , ni lah dia kuwang2 , btw aku beli blackboard ni dekat daiso , wajib ada benda ni kat rumah .. lepas tu sibuk je nak conteng2 jugak kan ~ kui3x .. eh tu je la nak pesan ,


6 ulasan:

Nazlee Ismail PCL berkata...

haha Qaseh.. pesanan/teguran/leteran guna board dgn tulisan tangan lebih menusuk tau !!

safurara berkata...

alololo cuwettt angat neh!

anazarin dotcom berkata...

Hahahaha...teguran dengan tulisan lagi sampai sebenarnya

Khalid Kyle berkata...

Agaknye klu yg dapat laki lurus tu mau pengsan die nak mancari hati nyamuk lol wakaka XD


Jom Terjah : Fesyen Lelaki Popular yang.. Perlu ke?

LM berkata...

Haha dh dpt ke hati nyamuk?

Chuu Muqhlis berkata...

alolo so sweet :D

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com