Hari 11 : Kenangan Lucu Sewaktu Kanak-Kanak

11 ulasan:
Cabaran 30 Hari Kelabbloggerbenashaari , terpaksa qaseh backdated sebab kekangan masa dan juga ada hal-hal tak dapat di ellakkan , tapi tak bermakna qaseh dah menyerah kalah ,

Hari ke 11 , kenangan lucu di waktu kecik-kecik.. macamana nak jadikan cerita ni lucu ye ..haha. ok dah gelakkan ??

Sebenarnya banyak kenangan lucu , tapi yang paling lucu bagi qaseh , bila sesi pembelajaran motor , alkisahnya akak qaseh masa tu nak belajar motor , almaklum lah tak pandai , asyik jalan kaki je ! Motor honda bulat ayah ok masa tu .

Lokasinya depan rumah je , masa kanak-kanak dulu depan rumah agak luas jugak la laman , tapi kat depan masa nak belajar tu ada pokok jambu , haha .. fuh tarik nafas .. sambung cerita

Jadi nk dijadikan cerita , akak qaseh pun start la moto , perghh dah macam pelumba haram aku tengok , haaa qaseh jadi pemerhati je masa tu , lepas tu dah start motor semua , abang qaseh bagi arahan masukkan gear 1 .. aish naik risau aku sebab masa tu dia tengah pulas minyak jee ..mengaum2 bunyinya .. dah seperti jangkaan .. akak aku masukkan gear 1 sambil pulas minyak .. hahahaha apa lagi . Korang bayangkan ???

Melompat motor tu , abang aku apa lagi duk pegang lampu motor belakang , dah macam masuk pertandingan tarik tali nasib tak tercabut je lampu belakang tu haha aku tergelak gila masa tu , dengan si kakak nya duk sibuk pulas minyak , orang cakap brek woii brek ! Agaknya tiba2 motor tu xde brek .. dengan abgnya duk tarik motor dari belakang haha dan adiknya tukang elak ke mampu

Last2 .. matikan enjin motor tu .. kenangan yg sememangnya qaseh tak dapat lupakan .. sekarang semua dah pndai naik moto . Cuma xde lesen hihihihi ..

11 ulasan:

Yan Ty berkata...

Hahahaa....aduhai......tergelak kuat ni kot opis.

KyLe RiL berkata...

bhahahahahaha klako nyerrrrr adehh .mujo moto bkn kete hee

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

hahahahha mesti menggelabah gila masa tu kan kan XD Sabo jelahhh.. ekekeke

Nur Inani berkata...

hahaha. lawak lah.. kita pun kecik2 dulu takut jugak nak bawak motor :)

Nadia Johari berkata...

hahahaa...tau takpe..sampai menonggeng punade sebab terpress kuat...kihkih

nurul fazreen A.V.E berkata...

hahaha...lawak2. thanks for sharing cite lawak ni..

nurul fazreen A.V.E berkata...

haha..lawak2.

nurul fazreen A.V.E berkata...

haha...

NURUL FAZREEN OTHMAN berkata...

haha...lawak2

YanaAbell berkata...

Hahhaa. Pegang lampu tak boleh blah ;D

Nazlee Ismail PCL berkata...

Hebat lawak la kalu sampai nek moto mcm tu...nasib x langgar pokok hurmm. Hahaaa.

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com