MY AIRASIA FREE SEATS !

5 ulasan:

Jika saya mempunyai 10 tempat duduk percuma Air Asia , saya akan ke SABAH dan akan membawa bersama 9 ahli keluarga saya yang lain , dan semestinya lah mak ayah saya yang selama ni banyak berjasa , walaupun dengan hadiah ini takkan mampu membalas jasa mak ayah kita tapi sekurangnya hadiah ini dapat memberi senyuman kebahagiaan kepada mereka , bercuti bersama-sama ke destinasi pilihan saya dan yang pasti ia akan menjadi kenangan terindah dalam hidup mereka lebih-lebih lagi mak ayah saya tak pernah menaiki kapal terbang .. teringin juga merealisasikan impian mereka . 

Oh ye kenapa saya memilih Sabah ? bukan luar negara seperti yang orang lain harapkan , sebab pertama saya tak habis lagi menjelajah negara sendiri , banyak tempat-tempat yang sangat menarik , dan yang sangat menarik perhatian saya untuk ke Sabah adalah terpikat dengan keindahan  Pulau Mabul , tengok gambar je dah cukup mengkhayalkan fikiran saya , lebih-lebih lagi bercuti bersama keluarga tercinta .. indah bukan ? sudah tentu segala tekanan dan masalah hilang bila melihat keindahan Pulau Mabul .

indah kan tempat ni ? bayangkan bercuti bersama keluarga , bergurau senda , diving sama-sama , kuak lentang pun sama-sama .. tidur sama-sama .. perghhhhh harap ia jadi kenyataan ~ 



haaa banyak tempat menarik ni ! mesti mak ayah qaseh akan sayang qaseh lebih lah haha , tq www.airasia.com , semoga berjaya dapatkan free seat ! wehuuuuuu 


5 ulasan:

  1. Nak sneak in ypur luggage!

    BalasPadam
  2. Ye Qaseh... harapan tinggi ke satu.destinasi, ramainya ahli #kelabbloggerbenashaari pilih Sabah..semoga jadi kenyataan boleh gathering di sana.

    BalasPadam
  3. Good luck qaseh,jgn lupa bawa kak sue tau kalau menang huuhuu

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com