MY AIRASIA FREE SEATS !


Jika saya mempunyai 10 tempat duduk percuma Air Asia , saya akan ke SABAH dan akan membawa bersama 9 ahli keluarga saya yang lain , dan semestinya lah mak ayah saya yang selama ni banyak berjasa , walaupun dengan hadiah ini takkan mampu membalas jasa mak ayah kita tapi sekurangnya hadiah ini dapat memberi senyuman kebahagiaan kepada mereka , bercuti bersama-sama ke destinasi pilihan saya dan yang pasti ia akan menjadi kenangan terindah dalam hidup mereka lebih-lebih lagi mak ayah saya tak pernah menaiki kapal terbang .. teringin juga merealisasikan impian mereka . 

Oh ye kenapa saya memilih Sabah ? bukan luar negara seperti yang orang lain harapkan , sebab pertama saya tak habis lagi menjelajah negara sendiri , banyak tempat-tempat yang sangat menarik , dan yang sangat menarik perhatian saya untuk ke Sabah adalah terpikat dengan keindahan  Pulau Mabul , tengok gambar je dah cukup mengkhayalkan fikiran saya , lebih-lebih lagi bercuti bersama keluarga tercinta .. indah bukan ? sudah tentu segala tekanan dan masalah hilang bila melihat keindahan Pulau Mabul .

indah kan tempat ni ? bayangkan bercuti bersama keluarga , bergurau senda , diving sama-sama , kuak lentang pun sama-sama .. tidur sama-sama .. perghhhhh harap ia jadi kenyataan ~ 



haaa banyak tempat menarik ni ! mesti mak ayah qaseh akan sayang qaseh lebih lah haha , tq www.airasia.com , semoga berjaya dapatkan free seat ! wehuuuuuu 


5 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Ye Qaseh... harapan tinggi ke satu.destinasi, ramainya ahli #kelabbloggerbenashaari pilih Sabah..semoga jadi kenyataan boleh gathering di sana.

    BalasPadam
  2. Good luck qaseh,jgn lupa bawa kak sue tau kalau menang huuhuu

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama