Gembira ....

9 ulasan:
Assalamualaikum...

masih dalam mood beraya .. hehe , apa pun nak kongsi sedikit rasa hati tentang aidilfitri kali ni , 19 ogos 2012.. raya tahun ni qaseh rasa raya yang paling bermakna .. alhamdulillah rasa sangat gembira walaupun balik malam raya sebab nak manfaat kan cuti lama kat kg .. 


tahun ni rasa macam dah matang lah sikit hihi matang lah sgt , tapi rasa macam ade perubahan skit bila tgk balik diri sndiri ,,walaupun xtau apa yang berubah ntah ! wakaka.. ape yg best tahun ni sebenarnya dapat jalan-jalan ngan cik abg je pun ..sblum2 ni xde org pun nak bwk jalan2 tu yang boring tuh .. tapi alhamdulillah makin lama dalam hati ni .. terisi oleh kehadiran dia ,,, betul kata orang , hargai apa yang dah kita miliki kalau dah hilang susah nak cari ganti ....

minta maaf sangat kat dia sebab sebelum ni sangat noty , asyik ikut hawa nafsu dan perasaan sendiri je , hgga terkadang lupa ada orang yang sentiasa ada saat kesusahan .. terima kasih yaALLAH hadirkan dia dalam hidup ni ... harap sangat kehadiran dia buat selama2nya ... dan pada org2 yang dah tak penting dalam hidup ni semoga berbahgia dan anggap aku tak pernah wujud dalam hidup kamu .... jangan rosakkan kebahagiaan yang dah lama saya cari , yang kamu tak mampu bagi .........



keemasan gitewww .. demm kejadah jiwang malam2 ni .. huhu errr nikah ? insyaAllah .. boleh tak taknak bertunang terus nikah je hehehehe 




9 ulasan:

  1. moga berbahagia selalu
    :)

    BalasPadam
  2. ALHAMDULILLAH SIS .. HEPI TGOK SIS HEPI ..

    MOGE BHAGIE ERK SIS ..
    N
    RAYE TAUN DEPAN DA JDI SEPASANG SUAMI ISTERI ERK ERK ..

    AMIN .. MUDAH2AN .. HEHE ..

    BalasPadam
  3. Wahwah nikah je terus pun tkpe keke. moga brbahagia! ^____^

    BalasPadam
  4. haha terus nak nikah tue..bagus2..semoga sampai ke jinjang pelamin..

    BalasPadam
  5. blh je nikah tros..
    save bajet..
    hehe..

    semoga bhgia sllu!

    BalasPadam
  6. assalamualaikum qaseh...selamat berbahagia...:)

    BalasPadam
  7. bila nak berlangsungya ni..hehe

    BalasPadam
  8. semoga berbahagia bt selama lamanya qaseh N kyle....

    BalasPadam
  9. semoga berbahagia buat selama lamanya Sue N kyle

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com