Fakers Ngek ke Kita Ngek ? erk ..

35 ulasan:
Assalamualaikum ,
bosan pulak jadi penganggur kelas VVIP ni .. kalau masuk sen dakpe gop !

berselindung di balik wajah pelesu ~ wtfakers!

apa itu FAKERS , dari pengetahuan Cik qaseh dalia , fakers ni orang yang guna gambar orang lain tapi mengaku tu gambar dia pehh dah banyak bunyikkk bebeno dah kat blog ni tak dapat nak di bendung lagi dohhh ! tambah2 bloggers2 fofuler ~ artis tu toksah duk habaq mai lah memang berjuta dozen doh , lebih2 lagi yang rupa2 cantik dan ensem lah selalu jadi mangsa fakers ni ..

qaseh pun pernah kena gak sekali , tu pun kawan kat fb bagitahu ,fuh terus menyirap darah ! berjuta ayat2 tambah hadis2 pm kat dia last2 dia delete dah acc pelesu tu ,alhamdulillah 

tapi sebenarnya semua ni silap diri kita sendiri , kita letak gambar2 kita yang 'cantik' tu kat laman2 sosial pastu orang amek wat profile pic mula lah nak kecoh bagai ! dan terus menyalahkan orang yang ambil gambar kita sedangkan kita tak pulak nak salahkan diri kita sendiri .. ~ kalau kita tak letak gambar kita wujud tak fakers kita ? tak kan ? haa soooo salah kita jugak 

dan FAKERS pun salah jugak , xde keje dah ke nak buat ! tambah2 fakers yang buat keje bahlol buat acc bukan2 , tu yang parah tu .. tapi percayalah semua tu datang dari kita , jangan bengang2 jangan marah2 ,kita yang memulakan sesuatu perkara =) smileeeeee...

hati berbicara :
fakers ni adik beradik je dengan anonymos , tanpa nama , tanpa wajah yang sebenar ..
apapun tanya diri kita sendiri dari mana silap yang muncul tu ,adakah memang salah fakers tanpa secalit pun salah dari kita ? betul kah kita langsung tak bersalah ? hihihihi .. masa qaseh kena tu qaseh ngaku qaseh yang ngek , letak gambar bersepah je 
HOI FAKERS , kalau ye pun nak guna wajah orang mintak izin lah dulu kang kena samang kang susoh , dok pasal masuk hotel jejari besi pree of cahhhhhh ...

35 ulasan:

  1. mn2 pon ada fakers ni even yg bkn pro.

    sabo je la

    BalasPadam
  2. moral of d story : jgn suke2 aty share pic santek2 kite tu kang..haha

    BalasPadam
  3. sapa suh terjun sungai..kan dah basah..

    BalasPadam
  4. ngeri gak bila dia guna utk beraktiviti yg kurang elok,susah kita nnt.

    BalasPadam
  5. erk..sy penah pkai gmabr selena gomez. kih kih kih

    BalasPadam
  6. maroh molek bunyi or..sian ke fakers..hehe

    BalasPadam
  7. memang kalau nak bendung macam mana pun, kalau dah orang tu berniat nak gunakan gambar kita dan mengaku itu diri dia, macam mana pun dia akan berusaha untuk dapatkan...
    tapi memang kadang tu OE pun rasa macam tak faham kenapa diorang buat macam tu...
    cuma satu jelah, orang yang selalu buat macam tu, dia orang yang kurang keyakinan diri, itu yang dia pinjam gambar orang lain tu...
    (n_n)

    BalasPadam
  8. tak de orang yang nak guna gambar aku..ehe

    BalasPadam
  9. tu sebab akak tak suka sangat letak gambar sorang2 kat FB, lebih suka letak gambar ramai2! susah sikit dia nak ambik gambar kita kan...hehehee

    BalasPadam
  10. Bahaya..Tatau nak Hati2 mcm mana lagi dah.. hehe

    BalasPadam
  11. setuju..sume tu bermula dari kite gak~

    BalasPadam
  12. uihs
    nasib baek xnah jd camni lagi

    huhu

    BalasPadam
  13. uncle dah jumpa orang guna muka uncle pastu sendiri edit edit pakai photoshop.... banyak pulak tu....

    pasrah je a...

    BalasPadam
  14. fakers nye perangai lag terok kot dr anon

    BalasPadam
  15. untgg laaa ade faker..kdng2 dy care kite sb dy syg..kire kne bersyukur la kan dri tak kne pdli lngsng :)

    BalasPadam
  16. betul tu kak..ase nye kalau kite x tayang gamba kite yg cantik tu banyak sangat x de nye nak ade fakers tu sume

    BalasPadam
  17. Faker juge buleh diklasifkasikan sebagai insan yang kurang kasih sayang.. Hahaha~

    BalasPadam
  18. tak tau nak kata apa huhu..tp kesian jgk kalau org yg kena dgn masalah fakers ni kan..

    BalasPadam
  19. jum panggil samseng belasah budak ni..haha

    BalasPadam
  20. aku suka makan kuih talam, tapi tak suka talam dua muka.



    LALALALALLALALA.

    BalasPadam
  21. memang tak gemar owang camney!!
    tak suke sangat!!

    BalasPadam
  22. hishhh..i also hate fakerssss humann!!!

    BalasPadam
  23. fakers ni malu dengan identiti sendiri... nak panggil loser pun boleh.. ahaksss

    BalasPadam
  24. Agak kena berhati-hati jugak akan fakers ni,

    Harap tiada niat tidak baik disebalik fakers ni..

    :)

    BalasPadam
  25. kena letak pic huduh la pasni.. hehe

    BalasPadam
  26. fakers ni mcm xde muke sndiri kan...n cma xbersyukur ngn ciptaan Allah..
    seram dgr pasal fakers ni..alhamdulilah nuru xkne sume ni..

    BalasPadam
  27. kadang salah kita jugak, tapi salah fakers tu jugak. macam dua dua ja salah. huhu

    BalasPadam
  28. bese lah tu. mgkin gambar dia terlalu huduh utk digunakan muahahahahhaa

    BalasPadam
  29. saya rasa dua dua ngek lah awakk ! hehehehhehhe :D

    BalasPadam
  30. Fakers ni lebih bahaya dari anony.. Kurang2 anony ciken takde ekor taknak identiti mereka org tau, tapi fakers ni ada identiti tp menggunakan identiti org lain dan menyalahgunakannya pulak sesukai hati hehehe :P

    BalasPadam
  31. org cun hensem je org nk cuba jadi fakers dia..akak xde experience.ekeke :P

    BalasPadam
  32. due2 ngek.sah
    mu dok jaja gamba mu, orang download pahtu guno nok maroh ko die tokleh la.hehe

    BalasPadam
  33. orang pemes dan cantik je selalu jadi mangsa..mujur la kita tak cantik...hahahahha

    BalasPadam
  34. kat laman social mmg kena hati2..
    sekarang nie dah banyak sangat cyber bully..
    lebih parah, ade yg bercinta bertahun2 bagai nak rak, rupanya keasih "alam maya" nye tu tak wujud langsung dan semua tu hanyalah fake belaka..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com