Bloglist Sandiwara Seorang Insan @ Syafiq Rosli

4 ulasan:
Assalamualaikum...
petang ni nak juin bloglist kanggaru hahaha...
sebab gathering nanti dia akan memakai costume kanggaru..dalia nak duduk lam poket tu kanggaru tu haha lompat2..psttt "meh dekat sikit..tadi kan dia kena blocked kat fb haha..adan muke" yeyy sila bagi tepukan gemuruh !

jom juin korang

saya seorang perempuan yang lemah lembut lagi baik budi pekerti..hahaha
nak juin gak bloglist beliau yang kacak dari ujang ni hehe...
harap di terima.. kerana die seorang yg populer sehingga mark pengasas fb memblock dia..
hope mentalnya akan ok

4 ulasan:

Syafiq Rosli berkata...

thank eh..hehe..

Mr.Eye berkata...

qaseh3~!
goodluck yek..
lame xmenyemak kt sini..
haha..jom loin bloglist tak salah plak..jom3~

http://xsalah.blogspot.com/2011/01/bloglist-tak-salah.html

Qaseh dalia adelia berkata...

@Syafiq Rosli
same2

Qaseh dalia adelia berkata...

@Mr.Eye
insyaAllah ~

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com