Bloglist Sandiwara Seorang Insan @ Syafiq Rosli

4 ulasan:
Assalamualaikum...
petang ni nak juin bloglist kanggaru hahaha...
sebab gathering nanti dia akan memakai costume kanggaru..dalia nak duduk lam poket tu kanggaru tu haha lompat2..psttt "meh dekat sikit..tadi kan dia kena blocked kat fb haha..adan muke" yeyy sila bagi tepukan gemuruh !

jom juin korang

saya seorang perempuan yang lemah lembut lagi baik budi pekerti..hahaha
nak juin gak bloglist beliau yang kacak dari ujang ni hehe...
harap di terima.. kerana die seorang yg populer sehingga mark pengasas fb memblock dia..
hope mentalnya akan ok

4 ulasan:

  1. qaseh3~!
    goodluck yek..
    lame xmenyemak kt sini..
    haha..jom loin bloglist tak salah plak..jom3~

    http://xsalah.blogspot.com/2011/01/bloglist-tak-salah.html

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com