MUA Terengganu MUA Mida | Makeup Artis Qaseh di Photoshoot Raya KBBA9

Assalamualaikum

Makeup Artist (MUA) Mida dari Terengganu | MUA Qaseh Untuk Photoshoot Raya KBBA9 | Alhamdulillah setel  photoshoot Raya KBBA9 untuk tahun 2017 dengan meriahnya dengan kerjasama Photoghrapher Terkenal Wan Izhar Abu Bakar .. so kali ni qaseh nak memperkenalkan MUA yang bertungkus lumus mencantikkan qaseh di hari kejadian .. fuhh dah lama tak di make over gini tau .. 

Mua Mida ni berasal dari Terengganu , kalau korang tercari-cari MUA / mak andam area Terengganu boleh lah contact beliau , kalau korang di luar Terengganu pun boleh haaa tu kena tanya dia sendiri lah , dan wajah dia mirip Wawa Zainal uolsss ! Cantik dari kecik dia nih .. hehe meh tengok makeover qaseh dari Mua Mida.

Walaupun makeup dalam keadaan rushing sebenarnya tapi alhamdulillah hasilnya terbaik , sebab mua Mida kena mekapkan untuk Kaksueizza terlebih dahulu barulah mekapkan qaseh .. Bukan sekejap tau nak mekapkan orang ni haa , sebab tu Mua sangat mementingkan waktu dan persediaan yang awal barulah hasil yang di berikan lebih cantik ..

tadaaa meh tengok
-
-
-
-
-
SEBELUM DAN SELEPAS 

Tadaaaa , sebelum di makeoverkan memang sendu namati muka iols weh , sejak mengandung hari tu kan keluar bintik-bintik hitam macam jeragat kat muka , adohaaa tension betui .. orang cakap sebab hormon .. huh tak kisahla janji muka selepas di makeover tu semua hilang , fuyooo tekezut tengok muka sendiri ... bukan selalu nak mekap tebal-tebal cenggini .. sesuai sangat untuk photoshoot event 

Amacam lawa ke tidok ? komen lawa please hehehe .. so far puas hati dengan sentuhan tangan Mua Mida yang cantik ni , sanggup datang jauh dari Terengganu tau korang .. meh support dia ramai-ramai , walaupun masih baru dalam bidang ni tapi sentuhan yang di berikan seperti dah banyak pengalaman .. qaseh doakan Mua Mida berjaya dan setanding dengan MUA-MUA profesional yang lain !


meh layan iols selfie dulu , rasanya dan beratus gambar selfie dalam fon haha .. perempuan weh ! biasalah ~ 

Suka sangat mekap mat mata ni , cantik lagi sebenarnya cuma camera ni haaa tergegar sedikit .. siap kena pakai lens lagi .. ni first time qaseh pakai lens .. fuhh takut weh pakai lens haha , sekejap-sekejap tanya ada tak lens dalam mata , kang hilang ke dalam hukss .. takdela susah sangat sebenarnya tapi untuk first experience its so difficult haiyaa .. mua mida la yang tolong pakaikan hikhik














ANTARA SENTUHAN TANGAN MUA MIDA UNTUK WEDDING

Kat bawah ni antara hasil sentuhan tangan dia untuk kahwin , nikah , photoshoot dan apa-apa event .. mak dia pun kemahen lawa setelah di make over hihi .. lawa kan .. so kalau korang tengah mencari-cari tu , tak payah fikir panjang lagi .. sila book cepat-cepat sebab jadual dia pun makin full ! lagi pula harga sangat lah murah weh .. tak percaya sila whatsapp je mua mida ni , kepala pun gila-gila .. 

any request tentang makeup boleh je korang mintak dia , inshaaAllah dia kan tunaikan mengikut kehendak korang orait .. 

Ni lah orangnya .. macam wawa zainal kan .. 







So amacam ? jangan lupa share kat kawan-kawan yang tengah mencari MUA profesional , lawa , sempoi dan yang pasti sentuhan yang sangat cantik dan berbaloi ! booking sekarang di info yang qaseh berikan kat bawah ..

More Info :

Hamidah Mat Shafie 
Whatsapp : 014-5154872
Facebook : Hamidah Mat Shafie
Instagram : Hamidah_Mat_Shafie
Area : Terengganu /Pantai Timur 
(luar kawasan boleh bincang dengan Mua Mida)


6 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama