Cara Mudah Putihkan Ketiak secara semulajadi dengan Krim Ceklawa

3 ulasan:
Assalamualaikum .. 


Hai semua , ni nak tanya satu benda rahsia tapi penting sangat dalam mencantikkan dalaman diri , tak kira lah perempuan ke lelaki ke semua sama je , pstt ketiak korang putih gebu tak ?opss hihi kalau korang ada masalah ketiak hitam / tak berapa nak putih atau pun daki-daki degil yang susah sangat nak hilang  , orang kata degil nk mampoih aku nak kongsikan satu produk yang buatkan korang menarik nafas lega sebab semua masalah tu akan hilang .. tapi kena la cuba , inshaaAllah masalah korang akan selesai .. orang kata tak kenal maka tak cinta , tak cuba mana nak tahu kan .. 

so ini lah dia produk CekLawa , pemutih ketiak semulajadi , cute dan comel je produk ni kan , aku memang suka kalau sesuatu produk tu di datangkan dengan packaging yang kecik molek sebab senang nak bawa ke mana je , lebih-lebih lagi travel 

By the way , produk ni bukan hanya mengkhususkan untuk memutihkan ketiak sahaja , ia juga sebenarnya boleh menghilangkan daki-daki degil di kawasan yang tersembunyi mahupun di luar .. contoh kat celah peha , buku lali , lutut , siku dan sebagainya.. aku pun ada masalah yang sama macam di pelipat lengan semua .. nasib baik tertutup tapi segan jugak la dengan suami kan .. nak la cantik depan suami bukan dari segi muka je lawa , tapi dalaman pun sepatutnya lagi lawa ..dan lebih-lebih lagi lepas bersalin banyak lagi kesan hitam kat perut yang belum hilang , jadi memang berita gembira buat aku yang sememangnya memang nak sangat kesan-kesan hitam tu semua hilang ! kalau boleh bukak mata je tengok kesan hitam tu dah takde  stresss tau dak .. 

 tadaaa aku pun dah cuba CekLawa ni, kalau korang nak pakai siang hari tapi dah pakai deodorant takut bercampur pula kan ? jangan risau sebab bila korang pakai CekLawa ni , dah macam pakai deodorant , bau krim  pun wangi takde masalah bab bau ok .. dan selama aku pakai , memang krim ni tak melekit , sapu-sapu je dah meresap dalam kulit .. so far sangat okay .. bagi yang nak kahwin yang rasa ketiak tak berapa putih gebu lagi la sesuai , bukan apa kot nanti angkat ketiak suami tetiba pengsan sebab tak nampak mana satu ketiak  haha ok seloroh je , jangan marah naaa hikhik

ni haa tekstur krim CekLawa , macam krim pelembab muka ja kan , tapi ni ala-ala pelembab ketiak na , jangan hangpa silap sapu plak

Kelebihan Krim Cek Lawa 
  • Kulit di bahagian ketiak akan rasa semakin cerah
  • Akstrak lemon dapat membuang segala daki-daki degil pada bahagian lipatan
  • Dapat mengatasi masalah kulit kering
  • Krim yang penuh dengan Vitamin C dan mineral
  • Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru
  • Memperbaiki tona kulit yang tidak sekata
  • Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut 
  • Dapat melembabkan kulit
  • Bau yang wangi walaupun tanpa memakai deodorant
Testimoni / Feedback Pengguna Krim Cek Lawa





Cara Penggunaan Krim Cek Lawa
Cara guna krim ni senang dan mudah sahaja , tak sampai seminit tau ..hanya gunakan 2 kali sehari selepas mandi , calit sedikit krim dan sapu di ketiak dan bahagian-bahagian yang korang inginkan , tak perlu memakai deodorant sebab krim ni dah mengandungi deodorant pemutih

Jadi kat atas ni antara kelebihan krim Cek Lawa dan juga testimoni pengguna yang dah lama menggunakan krim ni , kenapa lah aku baru tahu ishhh rugi rasanya ... berbaloi kan ~ rasa teruja tak nak menggunakan krim Cek Lawa ni ? haaa kalau korang nak cuba sendiri dan alami sendiri perubahan .. jangan kata akak tak payung ok ! korang boleh hubungi info yang aku sediakan kat bawah ni 

INFO 
 Cik Ika
No Tel : 0135898615

( kalau korang nak jadi agent boleh hubungi no kat atas)

3 ulasan:

  1. hahah teringat pula ig nursajat.. mengata.. tau mengata je . yang penting ketiak i putih , kau hado.. hahaha kelakar. hmmm sesuai yang baru nak kawen ni. mana la tau nti kalau kawen ala2 omputeh tkde lengan ..hahaha

    BalasPadam
  2. Hehehe dah cube nnt kite tgk kesannyeew

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com