BERAYA BERSAMA SENG HENG DAN ARTIS ZUL ARIFFIN

Jom kongsi raya bersama Zul Ariffin  | PROMOSI Senheng , entry kali qaseh ingin mengwar-warkan kepada reader tercinta bahawa Seng Heng sedang mengadakan promosi hebat ! OMG bukan korang je teruja , qaseh pun teruja sangat mana taknya selalu je survey barang-barang dekat Senheng ni , dan tambah teruja dapat berkongsi raya anda bersama abang sado hensem Zul Ariffin lagi , haa jangan lepaskan peluang promosi ni ok !






Btw , promosi ni telah lama bermula dari 15 JUN 2015 dan akan berakhir pada 31 JULAI 2015 , jadi masih ada sebulan untuk anda rebut peluang ni ok ! apa yang korang akan dapat ? haaa dengan promosi raya dari Senheng ni korang semua boleh menikmati banyak promosi-promosi yang sangat menarik seperti RM100 EZEN BIRDNEST VOUCHER , haa peminat sarang burung tu mesti teruja gilerr kan ? Selain itu korang dapat menikmati GIFT CARD REBATE sehingga RM200 , AEON CREDIT SERVICE faedah serendah 0.5% setiap bulan , CREDIT CARD dengan kadar faedah 0% sehingga 36 bulan dan yang PALING PALING menarik sekali hadiah sehingga RM340000 untuk di menangi ! 





Qaseh nak cerita sedikit tentang RM100  VOUCHER  , berita baik untuk anda semua.. Sekarang, apabila korang membeli mana-mana produk yang diiklankan dalam surat khabar  , pelanggan akan secara automatik akan mendapat RM100 EZEN BIRDNEST VOUCHER dalam invoice yang sama .. (Voucher RM100 eZen adalah e-baucar dan hanya sah pada hari yang sama
pembelian)


Aduhai  bila tengok segala promosi raya Senheng bersama ZUL ARIFFIN kat atas tu memang sangat teruja kan , jadi apa tunggu lagi , moh la kita memeriahkan raya tahun ni bersama-sama abg sado dan Senheng, mana tahu berpeluang menangi hadiah lumayan dari SENG HENG , lagi pula kadar interest terendah dari yang lain ~ dan sebenarnya banyak lagi promosi hebat yang di tawarkan oleh pihak Senheng dan peraduan untuk di menangi .. kalau nak tahu lebih lanjut boleh layari laman web Senheng dan juga laman facebook Senheng  ok ..
MAKLUMAT LANJUT 
https://www.facebook.com/SenhengElectric
http://www.senheng.com.my


Antara peraduan yang menarik untuk anda semua ,
Jangan lupa sertai di http://www.senheng.com.my ok ! 


2 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama