OMG FEST 2014 anjuran ZAYNIA TEAM | 100 BOOTH LAGI !

3 ulasan:
Assalamualaikum ,


OMG!! gempak tak tajuk  , memang segempak fest yang bakal berlangsung nanti , memang peluang terbaik buat korang-korang yang sememangnya kaki bazaar rugi kalau melepaskan peluang terbaik ni, memang konfirm terlaris di pasaran ..tapi OMG tinggal 100 booth je lagi ! so qaseh sarankan cepat2 rembat sebelum booth OMG FEST 2012 penuh.

Kalau dah namanya bazaar, tak kiralah apa temanya dan di mana pun lokasi, tentu akan laris di pasaran. Terbaru, kemunculan bazaar OMG FEST 2014 anjuran Zaynia Team dengan kerjasama majalah Stailista pada 27 dan 28 JUN 2014 (Jumaat & Sabtu) ini di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) pula mencuri tumpuan ramai.

Dalam sedar tak sedar, cuma tinggal 100 BOOTH saja lagi untuk dipenuhkan di OMG FEST 2014 nanti.Apa taknya sewa hanya RM600 satu booth (DUA HARI) di lokasi yang sangat selesa, luas dan teratur, memang berebut-rebutlah kaki-kaki bazaar semua nak menyertai. Pengarah Urusan Zaynia Team, Dazrina Che Din berkata, pihak penganjur sendiri terkejut dengan sambutan luar biasa yang diterima setakat ini.Tinggal 100 saja booth yang masih kosong dan belum ditempah. Sejak kami lancarkan OMG FEST 2014 awal bulan ini, sudah lebih 200 booth kami ditempah.

Ini kerana harga yang kami tawarkan begitu berbaloi untuk dua hari berniaga. Malah lokasi yang luas, selesa, teratur dan kemudahan logistik yang mantap menarik perhatian ramai," katanya.Bukan itu saja, lebih 20 selebriti terkenal seperti Rozita Che Wan, Arja Lee, Sheera Iskandar, Fiza Elite, Yatt Hamzah, Arash Mohd, Noorshila Amin, Abby Nadzri dan ramai lagi akan memeriahkan OMG FEST 2014 nanti. Kepada kaki bazaar semua, apa tunggu lagi cuma RM600 untuk DUA HARI, mungkin anda adalah penyewa 100 booth terakhir di OMG FEST 2014.
 Untuk tempahan booth atau sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi nombor dan emel tertera.

PERTANYAAN LANJUT :
WhatsApp ONLY : 012-426 9280 / 019-279 6275
Call/SMS ONLY : 011-2626 1656 / 019-279 6275


OMG FEST 2014 akan berlangsung pada :


ini contoh layout untuk kaki bazar yang ingin menempah booth , kalau qaseh kaki bazaar dan ada business dah lama dah tempah , harga pun berbaloi-baloi !

Tarikh: 27 & 28 JUN 2014 (Jumaat & Sabtu)
Tempat: Dewan Utama, Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC)
Masa: 10am - 7pm

Butiran booth:
Saiz tapak: 6ft x 6ft
Size Meja : 4ft x 4ft dengan 2 x kerusi
Sewa: RM 600 (2 Hari)
*Master plug disediakan (extension plug bawa sendiri)

Kelebihan:
1. Suasana dewan berhawa dingin yang tertutup memberikan keselesaan untuk peniaga dan pengunjung
2. Susun atur dan jarak antara booth serta laluan pengunjung luas dan teratur (5ft luas)
3. Penyewa boleh pilih lokasi booth
4. Percuma 10 SAAT SLIDE SHOW (disediakan sendiri oleh peniaga). Penganjur turut menyediakan TIGA SKRIN PUTIH BESAR di dalam dewan untuk peniaga mempromosikan produk/booth masing-masing


IG: omgfest2014 #omgfest

3 ulasan:

  1. huhuhu.. klu die nye layout susunan macam tuh.. memang susah nak dapat sale..tambah2 klu dapat booth Lane tengah.. A-L..

    klu nak pilih, pilih belah tepi kiri dan kanan.. or depan n belakang..

    sebab org takkn rajin nak berjalan satu-satu masuk lane tengah n pusing kuar balik n masuk lane tengah balik.. :'(

    BalasPadam
  2. kaki niaga memang boleh punya...sewa pun murah ! pcl jd pengunjung aje lah nanti... thnks info.

    www.nazlee.com

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com