Baju Raya Tahun 2014 | Jubah by Rayyan Haya

Assalamualaikum , salam sayang ~ Tinggal beberapa hari je lagi kita nak menyambut hari raya Aidilfitri , sumpah aku rasa tahun ni puasa paling sekej…

UJI BAKAT DRAMA SIRI SELUDUP | BERLAKON BERSAMA TIZ ZAQYAH DAN MENANGI RM15000 !

Assalamualaikum , hai hai hai korang , qaseh tahu ramai yang berbakat di luar sana , haaa peluang paling mudah untuk korang semua untuk jadi pelakon…

REVIEW FILEM TEMBUS BERSAMA AARON AZIZ

Berkesempatan menjoinkan diri di Pra Tonton Filem Tembus tempoh hari yang bakap di tayang kan di pawagam Aidifitri nanti , ooeemmgeee teruja dengan …

BUFFET RAMADHAN PICC PUTRAJAYA | RAIKAN ANAK2 YATIM BAITUL BAROKAH WAL MAHABBAH | KELABBLOGGERBENASHAARI

Assalamualaikum , 17 Julai temph hari qaseh beriftar di PICC PUTRAJAYA bersama dengan geng kelab blogger ben ashaari, pertama kali nak berterima kas…

Tersilap dalam Luahan Rasa

Assalamualaikum , alhamdulillah dah hilang penat , maaf la entry terdahulu entry paling pendek qaseh penah tulis haha nampak tak kepenatan kat situ …

Aku Penat

Sungguh penat , mental fizikal rohani jasmani .. Sampai takde apa yg mampu aku coretkan lagi

SHOPPING RAYA 2014 ANAK-ANAK ATTAQWA | PROJEK IQRA | PUCHONG

Assalamualaikum , alhamdulillah 6 hb 7 , qaseh berkesempatan menjoinkan diri mengikuti program oleh Projek Iqra iaitu SHOPPINGRAYA , kiranya pengala…

Recent Post

Jangan Lupa Follow!