Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Baju Raya Tahun 2014 | Jubah by Rayyan Haya

Assalamualaikum , salam sayang ~

Tinggal beberapa hari je lagi kita nak menyambut hari raya Aidilfitri , sumpah aku rasa tahun ni puasa paling sekejap , rasanya baru je masuk bulan ramadhan tapi dah nak meninggalkan kita , hurmm masa oh masa sekejap sangat , kadang - kadang sampai perut tak sempat…

UJI BAKAT DRAMA SIRI SELUDUP | BERLAKON BERSAMA TIZ ZAQYAH DAN MENANGI RM15000 !

Assalamualaikum , hai hai hai korang , qaseh tahu ramai yang berbakat di luar sana , haaa peluang paling mudah untuk korang semua untuk jadi pelakon , peluang baik jangan sia-siakan , hanya hantar video ringkas saja ! wahhhhh teruja kan , dan bakal memenangi RM15000 , tapi pelakon dalam cerita apa…

REVIEW FILEM TEMBUS BERSAMA AARON AZIZ

Berkesempatan menjoinkan diri di Pra Tonton Filem Tembus tempoh hari yang bakap di tayang kan di pawagam Aidifitri nanti , ooeemmgeee teruja dengan pelakon-pelakon yang tidak asing lagi dalam dunia seni tanah air , tapi yang uniknya filem Tembus menggabungkan pelakon- pelakon 3 buah negara , Malay…

BUFFET RAMADHAN PICC PUTRAJAYA | RAIKAN ANAK2 YATIM BAITUL BAROKAH WAL MAHABBAH | KELABBLOGGERBENASHAARI

Assalamualaikum , 17 Julai temph hari qaseh beriftar di PICC PUTRAJAYA bersama dengan geng kelab blogger ben ashaari, pertama kali nak berterima kasih sgt kat PR Cik Kumaru Nahu yang sumpah peramah gila ,kalau layanan PR macam ni memang kalau dia nak suruh review hari2 pun qaseh pergi , haaa sesua…

Tersilap dalam Luahan Rasa

Assalamualaikum , alhamdulillah dah hilang penat , maaf la entry terdahulu entry paling pendek qaseh penah tulis haha nampak tak kepenatan kat situ ..
Bila kita terlampau gembira dengan apa yang kita rasa , sewenang-wenangnya kita bercerita satu alam , ibarat kita lah manusia yang paling gembira ,…

Aku Penat

Sungguh penat , mental fizikal rohani jasmani ..
Sampai takde apa yg mampu aku coretkan lagi

SHOPPING RAYA 2014 ANAK-ANAK ATTAQWA | PROJEK IQRA | PUCHONG

Assalamualaikum , alhamdulillah 6 hb 7 , qaseh berkesempatan menjoinkan diri mengikuti program oleh Projek Iqra iaitu SHOPPINGRAYA , kiranya pengalaman qaseh yang pertama , serendah-rendah diri qaseh nak mintak maaf sebab dah lama tak join kelas rakyat ATTAQWA sebab hari minggu qaseh kerja , mingg…