Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Wish List ... Perancangan Allah S.W.T

Assalamualaikum .. santai entry malam ni , no jiwang-jiwang dude ! dah naik biol kepala hotak ni ..malam ni cuma nak senaraikan my wish buat tahun 2012 sebelum masuk 2013 .. sebenarnya banyak gila , tapi yang gila je banyak ..erk ! 
first wish .. pergi buat kursus kahwin ..dah daftar sudah 6 dan 7…

Masa muda-muda dulu kala ....

Assalamualaikum

tadi duk tengok cite suri last episod , tibe2 akak g amek gambar2 masa jamang jaafar tonggek , masa muda2 comot2 tomei2 .. tiba-tiba je amek , teringat zaman muda bekaliihhhh .. pastu aku pun tgk la balik gambar aku masa kecek2 dulu .. comot gila ! hahahaha tengtengdeng .. mempersem…

DINGIN ....

Assalamualaikum ...

dingin ... dingin .. dan terus dingin , sekelip mata lembut bertukar keras , pernah tak korang terasa dengan seseorang , emm bila mana ia seakan mengelak dari hidup kita .. tegur pun tak dilayan .. cuba untuk menambat kembali hati itu .. terfikir kenapa tiba-tiba ia berubah ..ker…

Berubah dan Kenangan Silam

Assalamualaikum ...

manusia mana yang tak perna melakukan kesilapan , manusia mana yang tak pernah terpalit dengan dosa.. jika di hitung adakalanya dalam sehari pasti ada lakukan dosa , dosa kecil mahupun besar dan tak mustahil ada manusia yang pernah hanyut di suatu ketika dulu .. kini sedang mena…

Unconditional love

Assalamualaikum ...

tanaman yang layu tak akan segar kalau pekebun hanya berkata ''kasihan'' ia perlu di siramkan air , di berikan baja .. barulah kasihan itu kian terbukti 
here , i woud like to tell u ols about unconditional love .. cinta tanpa syarat dalam sesebuah perhubungan dan …