Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Maaf .................

Assalamualaikum ......

''jika datang orang yg  menghadiahkan kamu air mata..Allah sdg mendidikmu tentang sifat sabar, jangan di lihat manusia yg menjadi sebab, lihat dgn mata hati yg Allah jua yg menjadi musabbabil asbab, jika kau di sakiti oleh dia ,Dia sdg mengajarmu erti redha ''
l…

Gembira ....

Assalamualaikum...

masih dalam mood beraya .. hehe , apa pun nak kongsi sedikit rasa hati tentang aidilfitri kali ni , 19 ogos 2012.. raya tahun ni qaseh rasa raya yang paling bermakna .. alhamdulillah rasa sangat gembira walaupun balik malam raya sebab nak manfaat kan cuti lama kat kg .. 

tahun n…

Selamat hari raya .........

Assalamualaikum....
fuhh lama gila tak hupdate , papan keyboard pun kena cari sutey2 dah tak aktif mcm dulu , huhuhu .. apa2pun qaseh taknak ketinggalan mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin ikhlas dari qasehdalia dot com .. qaseh susun sepuluh jari ingin meminta maaf andainya kata-kata d…

Teman Pengganti ......

Ketawa bersama
Menangis bersama
Ku bersumpah harap kita
Mati pun bersama

Sejak dua menjak ini
Makin kerap ku diganggu visi
Bila celik, juga bila mimpi
Aku nampak kau, tapi bukan aku yang di sisi
Dia membelaimu dengan izin dan permisi
Sentuhan katanya semuanya kau iakan
Sentuhan jari kau diamkan dan…