Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

5 Tips Penting Ketika Bersahur Untuk Kekal Bertenaga | Quaker Oat Membantu Aku

Assalamualaikum , 
Holla semua , amacam Ramadhan korang tahun ni ? Makin cerdas atau masih lagi lemah .. hehe kalau budak-budak tu boleh lah puasa yang yok kan , bagi aku Ramadhan kali ni terasa sangat- sangat cepat , hurmm rasa macam baru sangat lagi masuk bulan Ramadhan tapi pejam celik pejam ce…

Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan: Pelengkap Mandian Si Jejaka

Dalam kehidupan dunia yang semakin mencabar  jejaka sentiasa berikhtiar  untuk memudahkan urusan agar dapat menikmat kehidupan sepenuh termasuk dalam rutin penjagaan harian. Dengan pelbagai  produk mandian di pasaran, pilihan  semakin sukar. Jangan risau! Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan te…

PICC Memberi Erti Keriangan Ramadhan Kepada Anak-Anak Yatim

Assalamualaikum 
Baru - baru ni qaseh menghadirkan diri dalam Majlis Berbuka Puasa bersama Anak-Anak Yatim yang di anjurkan oleh Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) yang setiap tahun di adakan , Alhamdulillah aktiviti-aktiviti amal sebegini terus di amalkan oleh PICC bagi mengimarahkan …

The Most Creative Ways to Save for Down Payment

It has been a norm for everyone to own a home. However, just by looking at the price trend ofhouse for sale in Selangor, you might find that owning a home is not as easy as it seems. You might have worked out a plan that will help you secure a loan and as well as paying up the loan, one blocker th…
back to top