Ujian kali ke dua ...

Assalamualaikum ... yaAllah stress dengan keadaan sekarang , situasi bekerja dengan manusia2 yang tak pernah nak sedar kelemahan diri sendiri , yaAll…

Orang ke 3 ,4,5,6 ?

Assalamualaikum.. kadang-kadang kita perlukan orang ketiga , tapi suatu keadaan kita bencikan orang ke tiga .. boleh jadi ia mampu menyelamatkan kead…

siapa suka shopping online ?

Assalamualaikum ... dapat aksesori tambahan .. =) im wearing long peplum by leeyanarahman rm60 background sangat comot sila abaikan .. korang mesti s…

Aku Tamakkan Kasih Sayang ...

Assalamualaikum.. jangan tipu , kita memang tamakkan kasih sayang .. kalau kita dah genggam sayang tu ..kita taknak bagi orang lain , syg tu kita pun…

jalan2 genting .....

Assalamualaikum ... dah lama tak berjalan2 , 31 jan ari tu kitorang p genting , saja celebratebesday dia , tapi tahun ni dah xde kek2 besar gedabak …

Recent Post

Jangan Lupa Follow!