peRfect bLog??

salam satu malaysia wat sume blOgger.. ehehehe...cuaca kat ganU sejuk jew maybe dah nak masuk bulan tengkujuh..rumah2 jiran kat kg Qaseh ni pun dah de…

pERINGATAn kEPaDA kaUM haWA

lepak2 kat fb terjumpe lah kisah ni.. saje nak sharing ngan kwn2 blOgger ... jaga diri baik2...  Amaran pd Kaum Hawa Amaran pada Kaum Wanita dan kepada …

waNiTa di kaCa maTa leLaki ??

assalamualaikum salam satu malaysia.. siapa kami di mata kamu.. siapa kah kaum hawa di mata kaum adam? wahai lelaki..jgn2 sesekali merasakan diri tu ber…

♥ ciNta?????????? ♥

ciNta? apa itU cinta...hehehe en3 agak jiwaNgs petang2 ni..cUaca pun redUp...paham jiwang betul lah...hek2.. saje2 cOz td blOgwalking smbil2 cUci mate…

Taubat Seorang Hamba ~ meNginsaFkan..... hUrmmmm bOlehkah aku jadi muslimah sejati?

bEz sangat deNgar lagu ni..hurmm tauBat sEorang hamba...xjemu mendengarnya...hidup ni sementara je kan...tah bile ajal dtg menjemput ..takut sgt…

★aPa yG kOranG bUAt biLa baNgun tIdO???★

TeNGOk jaM apaSal kOrang salU tengOk jam ek bila banGun tidO..kOrang bukan xtaU yanG malam tadi kOrang dah Kunci aLarM jaM tu puKul 7 pagi...sO biLa j…

kEnaPa aBAng ciNtaKan saYang Ek???

Dalam satu kisah percintaan yang menarik. Sepasang suami isteri berjalan di tepi sebuah tasik yang indah. Kemudian mereka berhenti di sebuah bangku…

Recent Post

Jangan Lupa Follow!