Catatan Hati di Hari Lahir ..

Assalamualaikum ~  Alhamdulillah , hari ni genaplah aku berumur 28 tahun , ya ampun lagi dua tahun dah masuk 3 seriesss , arghhhhh taknak haha , 19 …

Lama Berpantang di Kampung ?

Assalamualaikum ~ Fuhh dah 13 Ramadhan dah , lagi 17 hari lagi tibanya Syawal .. macam sekejap je kan .. hurmmm tahun ni tak dapat berpuasa dengan s…

Jangan Pegang Anak Aku !

Assalamualaikum .. hai korang , Alhamdulillah dah masuk 5 Ramadhan , semalam dalam banyak-banyak hari aku sangat lembik , melepek je baring dengan A…

Ramadhan 2016 Pertama Kali Sebagai Ibu | Pengalaman Qaseh

Assalamualaikum , alhamdulillah dah masuk bulan ramadhan dah kita , yeahhh dah lepas hari pertama ! eh macam budak-budak pulak kan .. tapi kali ni m…

Berdiam Diri

Assalamualaikum ... selamat malam semua , pada yang sedang berduka bertabah lah dengan ujian hidup , pada yang sedang bahagia Alhamdulillah atas nik…

Recent Post

Jangan Lupa Follow!