Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Jangan biarkan hati itu kelam ...

''random question in my heart''
pernah tak korang rasa dalam hati korang rasa sakit sangat hingga kadang - kadang sabar tidak mampu jadi pelindung ? kadang - kadang zikir bertukar jadi makian bila sifat amarah mengelilingi hati yang merah .. pernah bukan ...~  lebih-lebih lagi berdep…

Biar Sedikit Asal Berkat

''sekiranya salah seorang dari kamu membawa tali lalu pergi ke bukit untuk mencari kayu , kemudian dia memikul kayu tersebut ke pasar untuk menjualnya demi menjaga kehormatannya , nescaya yg demikian itu adalah lebih baik dari meminta - minta kepada orang lain , baik di beri mahupun di tola…

Muka-muka buruk seantero alam .... burppp

Assalamualaikum ...

malas nak cakap banyak .. nak suruh buat pengecaman sikit ni ! tengok molek sape buleh teka qaseh bagi sekupang hahahaha ....

kenal tak sape ni hahahahahahaha ... mesti korang pengsan kan tengok muka camni , sbb sebelum2 ni kalau depan awek mmg cover macho punya , badan ketak2 …

Jumpa Blogger2 Hebat N sporting ting ting ~ ... Ben Ashaari , kak fiza , kak sue , yantyy n mieyza =).. kak shida , suhaili sarif n alls

Assalamualaikum sayang2 semua .. ngehhh ngeh2 , malam ni nak cerita pasal perjumpaan geng2 whatsapp putrajaya love BB .. hiks sebenarnya semuanya blogger tapi kitorang jadi rapat pun dalam whatsapp yang di ketuai oleh seseorang yang tidak asing lagi .. iaitu

pemilik HTC cap ayam .. tengah2 dok maka…

Emosi ?

Assalamualaikum sahabat ... 
''kenapa benda yang kita nak selalu kita tak dapat , tapi benda yang kita tak nak ! tak hingin tengok selalu datang .. hate this feeling .. aku tak mampu melawan apa yang terjadi dalam hidup ..dan bukan bermakna aku ingin melawan kuasa tuhan cuma kadang-kadang ak…

Hidup Kita dan Hidup Mereka.....

Assalamualaikum ... 
Boring lah tak tahu nak udate apa , cuma tengah memikirkan sesuatu hal tentang hidup , tak semua oarang bernasib baik dalam hidup bukan ? tapi tu semua satu ujian .. mampu atau tak kita yang menentukan , semoga iman yang ada menguatkan segala-galanya ...
tadi dengar cerita dari k…

Biarkan Ia Kekal =)

Assalamualaikum .. semoga kalian sihat2 selalu n pada yang kata saya jiwang tu ! anda jugak jiwang buekkkkkk haha ...

bila kau masih mencintai ku  tetaplah kau selalu disini bersamaku temani aku ...
sering bertanya pada diri , pada hati juga perasaan .. kenapa dalam hidup ini ada perpisahan , kenapa p…