Doakan Mesir

Assalamualaikum ... ambil masa sekejap , merenung diri sendiri , kehidupan sekeliling .. masih ada tempat berteduh , masih boleh makan makanan yang s…

Coretan di Hari Raya Aidilfitri - Raya Ketiga Special Day ...

Assalamualaikum ~ 10 Ogos 2013   hari raya ke tiga ~ akhirnya hari yang kami tunggu telah tiba , kenapa ye ? ntahla ~ saje -saje nak tunggu , tema ray…

Coretan di Hari Raya Aidilfitri 2013 - Raya Pertama & Kedua

Assalamualaikum.. yeyyy raya jatuh pada hari khamis , 8 Ogos 2013 .. first day aku kat rumah je , tak pergi mana-mana sebab xde kenderaan nak pergi b…

Coretan di Hari Raya Aidilfitri 2013 - balik kampung

Assalamualaikum .., ada masa sedikit untuk mencoretkan perjalanan di aidilfitri kali ni ~ alhamdulillah nyawa masih berkesempatan untuk meraikan hari…

Disebalik kesedihan ada hikmahnya ~

Assalamualaikum .. alhamdulillah dah nak masuk bulan syawal , sebelum terlambat qaaseh nak ucapkan selamat hari raya buat semua , tak apa lah andai t…

Recent Post

Jangan Lupa Follow!