Fib'Re Rose Sista Stardust | Tingkatkan Metabolisme dan Sihat dengan Fib'Re Rose

11 ulasan:
Assalamualaikum , sepatutnya lama dah aku consume Fib're Rose ni cuma pos laju buat hal , geram kita wak tapi takpelah walau bagaimanapun aku tetap akn kongsikan minuman botani ni kat korang semua walaupun ujian banyak , haa giteww hehe 


Fib're Rose Sista Stardust | Korang tahu tak apakah itu Sista Stardust ? Mungkin ramai yang belum tahu kan , jadi hari ni aku akan kongsikan pada korang semua .. jemput sekali akak , abang , adik , mak baca ye sebab boleh jadi ia sesuatu yang korang cari selama ini tau .. Sista Stardust sebenarnya telah mengeluarkan produk minuman botani iaitu Berries Rose , Fib're Rose dan Colla Rose yang mana menggunakan ramuan Ekstrak Kelopak Rose yang merupakan simbol kecantikan semulajadi dan aku telah mencuba sendiri Fib're Rose.

Sebelum aku consume mana-mana minuman kesihatan atau supplement , wajib tahu apa kandungan , apa khasiat dan yang pasti bebas dari bahan kimia .. take note ye semua , dan pastikan banyak minum air kosong . Alhamdulillah Fib're Rose ni mempunyai ciri-ciri yang selamat , 100% botani , halal dan lulus KKM.

Mengapa harus memilih Sista Stardust ?
♥  Ramuan Botani ♥ Ekstrak Kelopak Ros Berpaten ♥ Mempunyai Kilang Tersendiri ♥ Kilang Bertaraf GMP ♥ Kelulusan KKM ♥ Super Health Brand 


Kenapa ektraks ros (bahan paten pemutih dari Jepun No 3818483 ) jadi pilihan utama Sista Stardust ? Haaa kalau korang nak tahu rupanya banyak kelebihan ektrak ros ni kepada kesihatan dan juga kecantikan , ia di rumuskan untuk berfungsi sebagai agen kecantikan yang mempunyai 100% nutrien kecantikan kulit  semulajadi dari Jepun . Ia akan di serap melalui darah mencapai sehingga 60 trilion sel 

Bahan aktif yang terdapat dalam ektrak kelopak ros terbukti secara klinikal di Jepun untuk menunjukkan kesan anti-penuaan yang kuat , ianya banyak menarik perhatian industri komestik kerana kesan astringen (sembuh dari luka) yang mampu mengekalkan kulit putih jernih.

Fib'Re Rose 

Sila ambil perhatian pada korang yang tengah berusaha menurunkan berat badan sebab Fib're Rose memang fokus untuk korang yang alami masalah susah nak lawas , susah nak kawal selera makan dan memang azam 2018 ingin kuruskan badan haha .. bagi aku pulak azam nak ramping macam dulu oik , nampak je kurus tapi bila berjalan kena tarik nafas jugak sebab buncit tak hilang lagi ahahah syhhh :p yang paling best ia membuatkan sistem pencernaan senang gila lawas .. 


Selepas bersalin kan , sampai sekarang bila nak membuang air besar aku masih lagi bergantung pada ubat klinik , sebab dah macam tak teratur .. kadang-kadang seminggu dua tak dapat membuang air besar huhu anggaplah pengorbanan seorang ibu huwahuwahuwa tapi sampai bila nak kena bergantung dengan ubat kan ? ? jenuh mak oii ! Oh ye Fib'Re Rose ni ada 9 kelebihan yang sangat bagus 

9 Kebaikan Fib're Rose 

Meningkatkan metabolisme tubuh badan 
Membantu proses pencernaan dan sembelit 
Membuang toksin dari badan 
Mengawal selera makan 
Badan akan lebih ringan dan bertenaga 
Membakar lemak dan melangsingkan badan 
Membantu menyihatkan badan 
Mengandungi antioksida yang tinggi 
Mengempiskan perut 

Cara Pengambilan    (Sesuai Untuk Semua)

1 kotak ni ada 60 paket yang mana setiap paket (10gram) untuk 60 hari - Harga (RM150)
Korang hanya perlu mengambil 1 paket sehari dan minum sebelum tidur !



Boleh tengok video ni , cara pengambilan yang sangat mudah ! 

Hanya goncang-goncang dan minum !!
(Takde alasan susah nak sukat atau bancuh sebab tersedia shaker bila korang beli Fib're Rose ni ha)


Bahan Kandungan Fib're Rose 
Fruktosa , Serbuk Jus Oren , Maltodekstrin , Asid Citrid , Gum Akasia , Trikalsium Fosfat , Serbuk Campuran Buah dan Sayuran (Nenas , Epal , Kiwi , Markisa , Lemon , Pir , Bayam , Timun , Saderi) Serbuk Nenas , Pewarna Epal Hijau , Serbuk Buah Delima , Serbuk Lidah Buaya , Sekam Pysllium , Serbuk Jus Epal , Serbuk Senna , Ekstrak Kelopak Bunga Ros 
Apa Rasa Fib'Re Rose ?

Rasa dia sedap sangat , walaupun ada campuran sayur-sayur semua takdela rasa sayur pun , cuma warna dia je hijau macam tu kan tapi sodap banget rasa masam-masam manis , kadang rasa macam buah kiwi , buah epal haa dah campur-campur sedap pulak ! hihi seteguk minum tak sedar dah habis oik .. nasib baik sehari hanya sepaket kalau tak haaa faham-faham lah tak sompat 60 hari hihih 

Take Note : Jika anda hamil , menyusu , atau mengambil sebarang ubat sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan .

More Info :

11 ulasan:

  1. kena cari jugak produk ni. Kalau nk sihat tu kena letak tepi bau2an bagai kan..heehe

    BalasPadam
  2. Menarik gak ni...shake²...minum...

    BalasPadam
  3. best yer fib're rose ni.byk khasiat rupanya kelopak rose ni baru tahu. Nak try jugak lah minum. teringin nak cantik macam tuan blog ni..hihi

    BalasPadam
  4. Looks so simple to prepare, which is a good thing for me. I malas when the supplements are leceh to take. Wanna try for a slimmer body.

    BalasPadam
  5. 1st time see this brand, shall check it out. :D
    looks good to try

    BalasPadam
  6. Kenapa tengok gambar qaseh minum terkecur air liur ni...masam ke?hehehe

    BalasPadam
  7. kena beli fibre rose sista stardust untuk tingkatkan saya punya metabolisme.sekarang saya mudah sangat letih

    BalasPadam
  8. No wonder you look so beautiful and maintain good body. So this is your secret

    Racheal

    BalasPadam
  9. Not only we need to exercise more! Drinking and Eating is good for a healthy lifestyle too =) Thanks for sharing this fibre rose sista!

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com