Make 11.11 Fly | Promosi Hebat Sempena Traveloka Flight Campaign

Holla ! 

Tak lama dah tahun 2017 akan pergi meninggalkan kita so korang tak bercadang ke nak pergi melancong ? Sebab ada berita hangat yang aku nak kongsikan kepada korang hari ni , lebih-lebih lagi kepada korang yang suka melancong dan of course kepada yang suka naik flight haaaa , sebenarnya aku pun tertanya-tanya apa kejutan yang bakal berlaku , apa promosi hebat yang akan di tawarkan dan apa kelebihan yang kita akan dapat 



Eh jap ! apa yang aku cuba bagitahu ni ? promosi apakah ? kelebihan apa ? dan kejutan apa ? haaaaa sebenarnya semua nya adalah dari TRAVELOKA yang akan menghantui hidup korang hi hi hi .. rata-rata semua dah memang sinonim dan suka sangat dengan Traveloka sebab banyak promosi yang hebat - hebat dari hotel dan juga flight yang di tawarkan oleh Traveloka ni

Aku kadang-kadang kalau tak bercadang untuk melancong pun selalu jugak bukak app / web Traveloka sebab nak tengok promosi-promosi yang ada , lebih-lebih lagi untuk hotel .. entah kenapa best woo tido hotel , mungkin nanti aku kena ubah rumah aku sebijik macam hotel haha , ok merepek je kan, tapi siapa macam aku memang kita geng ..

Berbalik kepada kejutan nanti , yaaaa Traveloka akan mengadakan satu kempen bagus punya ! Ini memang sesuai sangat kat korang yang jenis tak reti duduk diam kat rumah tu kan , kalau tak dapat pergi luar negara pun ada sesetengah suka tido hotel dan tak suka naik kenderaan awam atau pun malas nak drive haa booking je flight kat Traveloka .. lagi best bila rate harga macam tak masuk akal woi !

Yang tak bercadang nak travel pun boleh tetiba ubah fikiran bila tengok rate-rate hotel dan flight di Traveloka ni ..



Dari tadi lagi duk kempen-kempen je kan ! aduhai sabar sat sebab nak bagi keadaan macam suspen-suspen sikit haha ok ok lah aku bagitau , sebenarnya Traveloka akan mengadakan satu kempen penerbangan nanti , iaitu make 11.11 fly atau pun Traveloka Flight Campaign .. Bila ayat 'fly' tu maknanya mestilah dengan kapal terbang kan ,

Haaa ni memang peluang baik lah korang , mana tahu nak bercuti ke Sabah ke , Langkawi ke , Indon ke or memana tempat yang korang nak pergi , peluang macam ni lah kena gunakan sebaik mungkin .. Jangan sampai terlepas pulak sebab ianya tak lama , hanya beberapa hari sahaja guys ! Harap nanti tak tebako web Traveloka sebab ramai yang nak booking haha .



Seperti yang kita sedia maklum bermula nya tarikh 11/11 akan berlaku sale besar-besaran secara online yang melibatkan jenama dan syarikat yang  hebat-hebat , memang ramai yang tunggu tarikh cantik ni kan ? aku pun ternanti-nanti tarikh ni dan tak terkecuali juga buat Traveloka - web / applikasi tempahan perjalanan utama untuk destinasi domestik dan antarabangsa di Asia Tenggara ..

Dari korang menghabiskan ribuan ringgit untuk shopping yang tak tahu bila nak habis tu , baikla korang spend untuk melancong pulak , orang kata jauh perjalanan lagi banyak pengalaman yang kita dapat ~ kadang-kadang aku cemburu jugak dengan orang yang selalu melancong ni sebab ada pengajaran pada setiap langkah kaki kita , haa mula lah nak bermadah ni .. ok teeeettt !

Fuh tak sabar pulak ~ 


Apakah Traveloka Flight Campaign ni , korang kena tunggu nanti tapi kat sini aku bagi lah sedikit detail supaya korang alert dan save the date ! tahulah korang tu kan kadang pelupa hehe so bila ingat tarikh 11.11 ingatlah Traveloka ~

Nah tengok kat sini promosi-promosi best yang ada

Bila kah Traveloka Flight Campaign akan berlangsung ?

Yang kita tahu semua sale besar-besaran akan berlangsung pada 11.11.2017 pada tahun ni , tapi yang bestnya Traveloka Flight Campaign  ni akan bermula dari 10 November lagi tau sehingga 12 November .. jadi akan berlangsung selama 3 hari berturut-turut .. Ini lah masanya untuk korang rebut peluang dapatkan promosi hebat lebih-lebih lagi dah hujung tahun ni , sememangnya waktu yang sangat sesuai untuk ber cuti .. 

eh dah nak masuk 2018 so why not haaa booking flight bawak family bercuti sebelum masuk tahun baru ! 

Ada Apa Dengan Traveloka Flight Campaign ?

Kempen ini akan menawarkan 2 minimum pax include return dan melancong ke mana-mana tempat yang korang ingin pergi , banyak lagi yang korang akan dapat bila booking flight di Traveloka nanti haaa yang tu kena lah tunggu 10 November nanti , sila simpan 2 tarikh penting ni tau .. mana lah tahu kot-kot tak teringat , so jangan lupa checkout dan serbu Traveloka Flight Campaign ni nanti okeh !

Kalau korang nak mudah , download je applikasi Traveloka tu dalam handfon masing-masing .. aku lebih suka guna applikasi sebab laju dan cepat je nak cari apa-apa info berkaitan .. haa amacam ? ada teruja tak , dah bagitahu ni jangan lupa bagitahu kat kawan-kawan , keluarga mahupun orang kampung semua , kongsi berita baik ni kepada orang-orang tersayang ~ boleh lah melancong bersama-sama lagi meriah gitu ~


Naik Kereta Atau Kapal Terbang ?

Tahun depan ingat nak pergi Langkawi menghiburkan hati anak , tapi tu lah tengah keliru sama ada nak pergi naik kereta atau pun booking awal flight ..dah alang-alang tahu pasal kempen yang bakal berlaku ni , memang peluang tepat pada masanya ni , lagi pun Traveloka tak hadkan mana-mana tempat untuk melancong , so korang nak pergi mana pun tak kisah ..

Kalau naik kereta macam penat pulak badan nak drive jauh-jauh kan ?  eh tak sabarnya nak tunggu 10 , 11 dan 12 Nov .. tadi pun dah check hotel sekali , dah alang-alang nak booking flight di Traveloka wajiblah booking hotel jugak ! nanti dah sampai sana senang dan ada penginapan .. tak perlu nak pening kepala mana nak tidoq ~

Aku pun macam dah lama tak naik kapal terbang , selalunya melancong dekat-dekat so naik kereta je .. nanti nak try tengok apa yang best dengan kempen ni , mana lah tahu harga dia tak masuk akal .. fuhhh rugi kalau tak join kan .. korang pun jangan lupa tau serbu Traveloka nanti ..


Selalunya bila aku bukak Traveloka ni yang bestnya siap ada info tempat makan yang best , tempat-tempat menarik , pengangkutan yang ada , tips melancong dan banyak lagi yang di sertakan untuk kita , tadi aku search Langkawi  tu diaa banyak tips di beri lagi mudah untuk aku untuk mengetahui tempat-tempat best kat situ .. so tak perlu dah nak google lagi .. 

Sekarang pun ada promosi Malaysia Airlines Special Fare yang sedang berlangsung , nak tahu kena lah pergi ke  https://www.traveloka.com/ sekarang ~

INFO LANJUT 

21 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Dah boleh plan dah ni nak pergi mana. Traveloka selalu buat offer best²!

    BalasPadam
  2. Jomm kita g bercuti nak... bestnya la kalau dapat pegi bercuti dengan tiket murah..

    BalasPadam
  3. Memang rate Traveloka berbaloi-baloi.Nak install Apps pula

    BalasPadam
  4. Akak suka traveloka sebab bukan 1 flight je...tp byk flight pilihan dgn harga tu yg best nak survey...jimat masa

    BalasPadam
  5. berita menarik ni. Kena tunggu la tarikh 11 november nanti. hehe

    BalasPadam
  6. Wahhh takde had destinasi tu yang menarik. Tak sabar jugak ni tunggu 11.11 sebab memang ada merancang nak bercuti thn dpn.

    BalasPadam
  7. hari tu tengok cikgu naman p hotel kat cyber..katanya tempah kat traveloka jugak

    BalasPadam
  8. wah, dah plan holiday nak g langkawi yer next year. tersama plak plan kita, nk booking flight awal jugak la, boleh jimat kos.

    BalasPadam
  9. semua tempah dengan travelok, senang..11.11 memang menghantui

    BalasPadam
  10. Aaaaaaa rambang mata nak bercuti kat mana tengok traveloka tau tak :') mng guna trabeloka, besttt.

    BalasPadam
  11. Seronoknya boleh jimatkan wang travel dengan traveloka, boleh pilih destinasi yang nak pergi dengan mudah

    BalasPadam
  12. zizie pun tak sabar menunggu..

    BalasPadam
  13. dgr kata tahun 2018 paling syok bercuti. haa, mmg kena rajin bukak traveloka ni, aummm

    BalasPadam
  14. Kena rajin check tarikh lah lepas ni haha

    BalasPadam
  15. Memang suka travel... tapi kekadang mahal sangat. Nak terjahlah traveloka ni kot-kot ada promosi hebat

    BalasPadam
  16. esok dah ni..kena standby duit je la kan

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama