Www.shopee.com.my | Jom shopping dan menangi hadiah lumayan sempena Cahaya Raya Campaign

 Bila fikir-fikir balik , rasa macam dah lama aku tak shopping di mall sejak ada pelbagai kedai dalam talian ni , melainkan barang dapur , takkan sawi seringgit pun nak beli online , over naww hang haha .. tapi di ingatkan bila korang nak membeli sesuatu tu haruslah dari web yang boleh di percayai dan yang paling penting MURAHHHHH !! 

Terkejut jugak aku bila buka web ni , barangan yang ada memang murah gila (terus rasa wow murah giler , adakah aku bermimpi haha ) tapi seriously memang murah barang-barang kat Shopee ni , kalau korang jenis pandai survey ada yang shipping fee lagi haa .. tak percaya ? bukak web www.shopee.com.my sekarang .. haaa dah percaya sila berterima kasih pada iols k ..






Pengalaman Shopping di Shopee






Aku dah beli dah apa yang aku cari selama ni , akhirnya jumpa jugak di Shopee ..alkisahnya lama dah aku cari casing fon untuk Redmi Note4x , sebenarnya dah survey tempat lain tapi mahal amat , bila bukak Shopee nampak la harga dia memang separuh harga dari yang aku survey sebelum tu .. perghh tanpa buang masa terus masuk cart , cumanya barang belum sampai lagi ...tunggu naaa , aku pun tak sabar yeyy!! 

Cara nak beli , macam biasa korang shopping online ~ kena lah SIGN UP -> PILIH BARANG -> ADD TO CART -> CHECKOUT -> BAYAR (online banking / kad kredit @ debit / atm @pindahan bank ) -> tunggu posmen ketuk pintu hehehe


tadaaa lawa tak , aku ni kan sejenis manusia yang tak pandai jaga barang , so sebelum tercalar - balar my handfon kena lah ada casing ni haa


korang boleh tekan Extend Shopee Guarantee untuk extend .. bila dah extend barang korang masih belum sampai , boleh la tekan request untuk refund ... so dont worry yaaaaww !!


Bila membeli secara online ni , mesti korg nak tracking no kan .. so bila dah bayar semua , korang check je dekat status ''purchase'' so segala nya di update kat situ , haaa senang amat kan !!

tadaaa sampai tepat pada masa yang shopee bagi .. cantik sangat casing ni , i loike warna rose gold ni haa dan memang berkualiti .. tq shopee ! 




So far kan ,pengalaman shopping di Shopee ni mudah amat bagi aku , dan rasa selamat dengan sistem yang ada di Shopee ..Kenapa aku cakap shopping di Shopee ni best ? aku rasa banyak perbezaan dan kelebihan yang memudahkan aku waktu aku membeli tempoh hari .. ni pendapat aku lah ye 

  • Boleh chat dengan seller 
Yesss korang boleh chat dengan seller , andai ada kemusykilan tentang barangan tu , atau nak seller cari kan warna atau stok , terus direct chat je .. memang laju seller tu balas weh , siap borak-borak lagi .. mana tahu boleh dapat diskaun lagi haaa

  • Preffered Seller 
Kalau korang sejenis yang was-was dengan seller yang mana boleh di percayai or tak , di Shopee ni ada preffered seller tau , kiranya yang dipilih oleh Shopee sebagai trusted seller ..

  • Dapat Coin Bila Membeli
Bila korang beli barang di Shopee korang akan dapat coin , dan nanti coin tu boleh redeem , lagi banyak korang beli , lagi banyak lah coin yang korang akan dapat 

  • Request for return / refund
Guarantee dari Shoppe korang boleh refund jika barang tak sampai or tersilap hantar barang


Shopee's Cahaya Raya Campaign www.cahayaraya.shopee.com.my



Berita baik buat korang semua dan jangan lepaskan peluang ni tau yang bermula pada 15 Mei - 30 Jun, Shopee melancarkan kempen terbesar iaitu CAHAYA RAYA yang mana korang boleh shopping dengan gembiranya sebab potongan harga sehingga 90% ! raya dah nak dekat ni memang cun dapat promosi kaw-kaw punya kan .. 


Cahaya Raya bersama Shopee akan menampilkan 24 kempen termasuk jualan murah khas dari kedai rasmi seperti Nestle , Unilever , Senheng , Huawei , OPPO , dan ASOTV  dan 25000 jenis produk dengan potongan harga 90% 

       
Selain tu ada pertandingan setiap hari yang mana hadiah nya bernilai sehingga RM50000 , fuh aku kayo dan Shopee juga akan bekerjasama dengan Pos Malaysia untuk melancarkan program bayar waktu terima (COD).

Pertandingan 45 days of Surprise Giveaway tahun ni menawarkan hadiah harian bernilai RM25000 termasuk televisyen , telefon pintar dan kamera dengan penyertaan semudah menghantar nama pengguna shopee korang dan rakan setiap hari ,, by the way banyak lagi pertandingan yang di anjurkan oleh shopee .. fuh ! aku nak join lah , semoga dapat hadiah tv .. ameen ! 


Download Shopee APP !!



Jangan lupa download applikasi Shopee di telefon pintar korang tau dan sign up sekali untuk dapatkan diskaun dari shopee ! wajib download sebab nanti mudah untuk korang join segala contest yang di anjurkan oleh shopee .. rugi weh kalau tak join sebab hadiah dia buatkan aku ternganga haha .. lumayan banget ! so jangan lupa download dan join contest di shopee yawww ! mana tahu rezeki kan kan kan ..

MORE INFO 

Web : www.shopee.com.my
Instagram : @Shopee_My


13 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Bestnya qaseh..akak dah lama gak cari casing fon ni...

    BalasPadam
  2. Wahhh..boleh shopping raya dkt sini

    BalasPadam
  3. Puashati shopping dengan Shopee ni, sebelum beli barang boleh chat ngan seller kan. Pastu harga barang pun murah².

    BalasPadam
  4. Kekadang macam hantu jugak shopping nih heee...

    Macam readers kami, visitors mereka shopping dari blog mereka sahaja.. sebab ada cart & checkout orders di blog.. jika berkesempatan check it out widget utk blogger di blog kami yew ;)

    BalasPadam
  5. owh, inilah cover hp kat fb tu kan...cantik.

    BalasPadam
  6. Giler murah Murah ​harga depa.kan...??

    BalasPadam
  7. best shopping dengan shopee.. rambang mata tgk hihi..

    BalasPadam
  8. murahkan... jimat masa pilih barang nak beli depan pc jer

    BalasPadam
  9. Haish jgn menghasut plzs. Ketagih dh ni

    BalasPadam
  10. Foundation yang kakfiza beli pun dah sampai dah. Kejap jee. Dah la murah je kat Shopee ni

    BalasPadam
  11. iphone ni pun macam nak baju baru gak......

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama