Umi Cuak Rayyan Jatuh !!

7 ulasan:
Assalamualaikum 

Salam jumaat semua , aihh macam dah tak lama kan nak masuk bulan Ramadhan .. ni dah masuk bulan Rejab dah pun .. bila tiba Ramadhan ni rindu sangat kat kg .. sobssss eh eh nanti kita cerita pasal ramadhan okey .. yang pasti mesti dashboard di penuhi dengan menu untuk berbuka je haha


Hari ni Umi nak cerita pasal anak teruna sorang ni aihhh , Rayyan bila dah masuk umur setahun lebih ni yaAllah lasak dia makin bertambah-tambah .. tp bila kat luar pandai pulak behave (sekejap je la) tapi selasak dia tak pernah plak sampai luka atau pun jatuh teruk.

Tapi ~ semalam sampai berdarah dahinya haa .. alkisah Umi masuk dapur ermm macam biasalah dia , pantang bergerak ngikut je dari belakang .. Umi basuh botol susu , dia duk main bakul kain kat belakang , bakul tu kosong sebab semua baju dah angkut p dobi.. biasanya selalu jgk dia duk main situ tapi tak pernah jatuh ..Tetiba semalam tergelincir tangan kot n then jatuh .. tapi Umi xtahu kena apa sampai luka mcm tu .. mungkin kena bucu peti ais kot .. nasib baik tak dalam lukanya , tergores sikit , tak pergi klinik pun ..

Hurm memang meraung lah dia , Umi pun cuak gila tak pernah dia luka cenggitu haa .. dedi plak baru keluar p dobi .. tapi alhamdulillah luka tu tak dalam .. Umi dah sapu minyak gamat .. tak sampai beberapa minit sambung melasak .. ya rabbi ini budak .. lepas tu keluar makan jap  then pergi tesco , dedi beli kereta mainan kat dia , haha baik kan dedi , buat upah jatuh :p .. papepun luluh jugak lah hati tengok luka gitu .. berdebar jap tengok darah .. Umi is tak kuat .. ! ohh hati tisu juga ~



Awak budak baik kan , jangan lah buat Umi risau lagi .. Umi risau diri awak je , sakit awak tu sakit Umi jugak , walaupun sikit Umi dah nak nangis , Umi sayang awak ketat-ketat tau , semoga Allah selalu lindungi anak Umi ni .. awak nyawa Umi tau ! sobsss .. nanti dah pandai baca , haa Umi bagi link ni suruh awak baca haha ..


Hati Berbicara :


Agak-agak Umi time kecik-kecik dulu lasak ke tak ek ? erm ermm macam baik je , Umi budak baik dulu , pakai spek mata besar , tudung lipat bulat , orang panggil nerd ( haha tipu je ) Umi budak nakal jugak lah , sikit la okey .. papepun orang cakap biasalah budak-budak makin besar makin berperangai .. tapi satu je semoga Rayyan di jauhi dari segala yang berbahaya.. dan sentiasa di beri kesihatan yang baik .. ameen 

update : Alhamdulillah Rayyan ok ok je , Rayyan budak kuat .. penutup Mac 

7 ulasan:

  1. assalamualaikum qaseh...alorr kesian nyer rayyan...jatuh yer...:)
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  2. Mmg pon kan, kite kalau anak2 tu sakit/luka sikit je pon mesti mak2 yg terlebih over tau

    BalasPadam
  3. budak buas alik bukit budok buas buleh nyakit,fuhhh fihhh rayyan budok cidik budok kuat...haaaa cik sue jampi doh haahaaaa

    BalasPadam
  4. shailla klu anak jatuh pun cuak...bab risau kepala...huhuhu

    BalasPadam
  5. comey sgt rayyan mata dia cantik :-) moga membesar menjadi anak yg sihat dan bijak ye

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com