Kembali Dara dengan Jus Dara Vogue dari TEJA HERBS

3 ulasan:
Assalamualaikum .. 

Holla uols .. amboi-amboi tajuk tak menahan sangat kan , haaa jangan fikir bukan-bukan , hari ni qaseh nak kongsi satu produk best yang qaseh amalkan sendiri , produk ni sangat sesuai untuk gadis / wanita yang sudah berumahtangga .. by the way kalau melibatkan jus dara ke apa ke mesti fokus untuk hubungan intim , untuk lebih mantap , opss haa lebih kurang cenggitu la .. tapi sebenarnya selain dari mantap , montok gebu dan sebagainya .. jus-jus macamni sangat bagus untuk dalaman wanita ..

Kenapa qaseh cakap macam tu ? sebab kebanyakan wanita or gadis tak suka makan jamu , lebih-lebih lagi air aka kayu .. termasuk qaseh sendiri lah tu sebab kadang jamu ni pahit , rasa dia pulak erghh jadi dengan jus macamni boleh jadi pilihan pertama untuk mengekalkan kesihatan dalaman dan haruslah mengetatkan kembali seperti zaman anak dara ! eh sape kata kita mak-mak ni tak boleh kembali dara ? haaa cubit nanti .. lagi vogue dari anak dara tau ! zasssss .. inilah dia resipi turun menurun sejak 1925 ~ Jus Dara Vogue sebagai jus perapat Dan jus ketat uols .. Aummm

Jus Dara Vogue - Resipi Turun Menurun sejak 1925

JUS DARA VOGUE diadun daripada pelbagai jenis ramuan semulajadi seperti Kunyit Hitam, Kacip Fatimah, Madu, Kurma, Habbatus Sauda, Minyak Almond, Pueriria Mirifica serta Manjakani khusus untuk membantu memelihara kesihatan dalaman kaum wanita di samping membekalkan nutrien yang mencukupi untuk tubuh badan anda sekaligus meningkatkan tahap kesihatan dan kecergasan yang optima.
Kalau baca kandungan Jus Dara Vogue ni semua memang bahan-bahan yang sangat baik untuk kita sebagai perempuan , lebih-lebih lagi untuk kekuatan rahim , jangan ingat luaran sihat so takmo ambil lah benda-benda macamni kan , konon kuat sangat tapi dalaman , rahim , kita tak tahu tahap kesihatan macamana , lebih-lebih lagi dah beranak pinak .. kalau amalkan pemakanan sihat takpe jugak tapi makan pun ikut sedap uols je kan , so jangan sesekali ambil ringan kesihatan dalaman kita ok ! ingat tu .. jangan nangis di kemudian hari sudehh so sini qaseh bagitau segala khasiat bahan yang terkandung dalam jus ni 

1.  Kacip Fatimah – mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual
2. Manjakani – mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin
3. Pueraria Mirifica – memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul.Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara.
4. Acai Berry – merupakan antioksidan yang tinggi.
5. Kurma – mengandungi potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim
6. Madu – dapat memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, menjaga dan mengimbangi kekuatan badan serta merangsang tenaga batin.
7. Roselle – melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik yang dilakukan oleh radikal bebas(Roselle kaya dengan anti oksidan)
8. Delima – mampu mengurangkan penyakit jantung dan penumpukan lemak. Selain itu, delima mengandungi antioksidan yang luar biasa tinggi. Kerana itu, ia dimanfaatkan untuk menangkis serangan radikal bebas.
9. Kolagen – menggalakkan kekenyalan dan keanjalan kulit

Nampak tak segala khasiat bahan yang terkandung dalam Jus ni semua nya terbaik dari ladang , orang dulu-dulu pun amalkan semua bahan ni tapi dulu zaman tak moden so semua amalkan yang original tapi zaman moden ni ramai mak-mak moden tak sanggup nak telan yang ori kan haha so di gabung sekali dalam satu botol , dan semestinya banyak kelebihan Jus Dara Vogue ni ..

KEISTIMEWAAN/ KHASIAT  JUS DARA VOGUE :

1. Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
2. Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok & anjal.
3. Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
4. Menegang & mencerahkan kulit.
5. Melambatkan proses monopous.
6. Memberikan tenaga dalaman wanita.
7. Meningkatkan sistem imunisasi.
8. Mengurangkan senggugut.
9. Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
10. Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga

Cara Pengambilan Jus Dara Vogue

Cara Pengambilan :
  • Ambil 2 sudu setiap pagi dan malam 
  • Banyakkan minum air masak untuk kesan yang lebih cepat 
  • Simpan di tempat sejuk selepas di buka
  • Sesuai untuk gadis yang belum kahwin , wanita yang dah kahwin dan berpantang
Btw rasa dia sangat sedap , siriously tak rasa meloyakan or nak muntah haha , rasa dia seakan kelat-kelat manis macam tu dan bau wangi ! minum sejuk-sejuk best tau ~ 

Agak-agak umur iols berapa  ~ nampak macam anak dara lagi tak , haha mak anak sorang ok , tapi still gojes and vogue gitu haa perasan pulak iols , tak kisahlah janji dalaman dan luaran sihat , lepastu suami pun makin sayang  ehem ! jadi korang tunggu apa lagi ? cepat-cepatkan dapatkan segera , yang si suami pun belikan lah untuk isteri korang , nak bini lawa , cun , ketat segala bagai kan .. keluar la sikit belanja beli Jus Vogue ni haaa , bukan mahal sangat tau , berbaloi ! kat bawah qaseh dah bagi detail siap-siap , so jangan kata hakak tak payung .. hihihih



INFO LANJUT :
HOTLINE 016 – 963 3443
HOTLINE 012 – 649 3639
Warning : Dilarang minum ketika mengandung dan datang bulan :)



3 ulasan:

  1. Hi qaseh, blogwalking and follow blog ni.
    Jemput la melawat blog sy kalau sudi haha.

    BalasPadam
  2. wowww... kemain mummy rayyan jaga badan sekarang yea..

    BalasPadam
  3. Ehem ehemm... macam anak dara awak! How
    Kak Nina punbaru try Jus Dara Vogue. Sedap!

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com