Menang RM10k dengan #GooseySelfie | MyTown Shopping Centre is Coming to Cheras

Assalamualaikum ~ Goosana ! Goosini ! GooseySelfie hooray hooray haha .. apa aku merepek ni ? ok sekarang tengah trending #GooseySelfie , sebelum tu kepada yang masih belum tahu amende la gooseyselfie nih , meh aku nak cerita sikit , ada berkaitan dengan satu Mall yang bakal di buka di Cheras ~ 

Apa itu GooseySelfie ? Sebenarnya GooseySelfie ni adalah satu contest yang mana di anjurkan oleh Mytown Shopping Centre yang bakal di buka awal 2017 .. di mana lokasi Mytown ni ? haaa korang suka tak pergi Ikea Cheras ? Kalau suka korang akan tambah satu lagi mall favourite dalam list korang sebab MyTown Shopping Centre ni akan di buka di sebelah Ikea Cheras sebab bangunan nya bersambung .. wohooo tapi jangan pergi lagi sebab masih belum di buka ok ! 

tengok haa betul-betul sebelah Ikea Cheras .. ingat Cheras tau !



Sementara menunggu opening MyTown Mall tu , korang yang suka benow selfie tu , siang malam , nak makan , nak tido asyik duk selfie je kerja rugi bebenor lah kalau tak join contest #GooseySelfie ni yopp !! sebab cara dia sangat-sangat mudah ! orang KATA tuah ayam ni nampak di kaki , tapi tuah manusia ni haa mana tahu korang pulak sebab hadiah dia lumayan beb ! lebih dari Rm10k untuk di menangi ~~~ wahhh harap aku menang yeyyy boleh la shopping kat MyTown Mall nanti .. nak menang jugak ? haa ikut je step mudah kat bawah ni 


  1. Layari laman  https://www.gooseyselfie.com.my/
  2. Klik “Join Now”.
  3. Klik “Start”
  4. Sila login dengan akaun peribadi Facebook anda sendiri.
  5. Muat turun gambar anda yang sudah sedia ada dalam koleksi galeri (handphone)  atau rakam gambar anda yang terbaru dengan mengunakan kamera phone atau webcam anda.
  6. Sila tambah elemen ‘goose’ pada gambar anda yang dipilih.
  7. Klik ‘Submit’.
  8. Kemudian share ke Facebook anda beserta #GOOSEYSELFIE.
Haa nampak tak antara muka yang bakal menang ,, haha comel tak , macam angsa yang cute sedang minum air kerana angsa cute ini dahagakan coconut shake klebang :p.. kalau tak menang RM10k pun korang masih berpeluang menang untuk mingguan kerana 10 pemenang akan dipilih setiap minggu ! dan yang lagi BEST korang boleh selfie dan submit berjuta kali ! so ayuh la kita #GooseySelfie beramai-ramai !

Untuk tambah lagi keterujaan sila follow



Catat Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama