Lama Berpantang di Kampung ?

Tiada ulasan:
Assalamualaikum ~

Fuhh dah 13 Ramadhan dah , lagi 17 hari lagi tibanya Syawal .. macam sekejap je kan .. hurmmm tahun ni tak dapat berpuasa dengan suami sebab aku masih berada di kampung , biasanya orang berpantang sekejap je kat kg kan , haha tapi aku dah hampir 5 bulan dah kat kampung ni haa , jadi kali ni memang tak merasa la buffet ramadhan , iftar bersama2 dengan kawan-kawan blog yang lain , takpela nikmat juga buka puasa dengan Ayyan , tengok tokki ngan nenek makan pun tersengih-sengih kat meja makan .. macam la orang tengah buat lawak .. haha mudah terhibur barangkali 


Oh yeeee , persoalan tu biasalah kenapa lama sangat kat kg , eh suami kita tak kisah pun , kenapa nak kisah .. ayoooo gurau je hurmm btw , macamana ek nak cerita .. ok la sebab lama berpantang kat kg saje je lagipun dah masuk bulan ramadhan ni , dan pengalaman pertama sebagai ibu , rasa macam tak tahu mampu ke tak mampu lagi nak jaga Ayyan bulan puasa sengsorang , lagipun kat rumah ni , mak ngan ayah je ada .. kadang-kadang adik keje jauh tak balik , so apa salahnya ye dak .. takdela orang tua kita rasa sunyi .. memang tak sunyi la dengan keletah Ayyan ni haaa .. lagi pulak tahun ni beraya kat Pahang belah suami pulak .. lepas tu terus balik KL nanti bagi tokki ngan nenek Ayyan rindu lebih 

Gitulah alkisahnya , so bukan jadi satu masalah pun kan kalau berpantang lama-lama kat kampung pun , lagi pula suami ok , dan dia yang cadangkan .. tapi takdela dia keseorangan kat sana , duduk dengan abang buat sementara waktu tak dela rasa sunyi ye dak ~ dah kenapa aku perlu cerita dengan panjang lebar kat engkorang haaaaahahaaa sukahati aku la kan tapi tu laaa retis harus lah bagi penjelasan .. haha okbye ! 

hati berbicara :
Ayyan tak sabar nak beraya .. Umi pun tak sabar jugak ! alhamdulillah lengkap sudah satu keluarga 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com