Iskin Skincare by Ibeauty | Katakan Tidak pada Jeragat !

Assalamualaikum ~ 


Hai semua , cuba tengok gambar kat atas tu , bukan qaseh tau haaa ini lah pengasas produk best ni Puan Ella Danial .. Cantik sgt ! so qaseh nak memperkenalkan kepada korang satu produk skincare dari IBEAUTY iaitu ISKIN SKINCARE , penah dengar tak ? kalau tak pernah dengar tentang produk ni meh baca sampai habis apa yang bestnya tentang produk ISKIN SKINCARE ni .. jom baca !


Untuk korang-korang yang nak kan kulit yang cantik tu, tapi sebenarnya bukan korang je nak kulit cantik , qaseh pun nak ok , lebih-lebih lagi baru lepas pantang ni memang kusam sangat muka dah macam mak lampir , nasib baik PJJ lagi dengan suami kalau tak hari2 ngadap muka mak lampir , dan memang tercari-cari produk beauty ni , btw set ISKIN SKINCARE ni di formulasikan dari gabungan bahan-bahan semulajadi dari gabungan formulasi bersama minyak zaitun , minyak argan , ekstrak betik dan di perkaya dengan Vitamin B% , C dan E utk melembutkan , menghaluskan kulit supaya lebih nampak muda , cerah cantik dan sihat..

Dalam set ISKIN SKINCARE ni terdapat pencuci muka , krim siang dan juga krim malam , dan apa kelebihan semua ni ? banyak sangat kelebihan ISKIN ni dan mungkin masalah2 semua ni memang kena dengan korang tapi dapat di atasi dengan ISKIN ..

ISKIN PENCUCI MUKA (Ekstrak Betik) - selalu je kalau pencuci muka memang utk mencuci dari sgala kotoran dan juga kosmetik kan , tapi ISKIN pencuci muka ni juga membersihkan sel-sel kulit mati utk menangani kedutan , jerawat dan jugak jeragat haa selain itu untuk melembabkan kulit tanpa menutup liang pori , korang boleh guna setiap pagi dan juga malam 

• mengandungi vitamin C yg membantu merwat kulitbermadalah sprt jerawat & masalah kedutan
• memudarkan bintik-bintik hitam pada wajah
• menegang serta melembapkan kulit
• melicinkan kulit wajah
• mengurangkan pengeluaran minyak atau sebum dalam kulit
• membantu membersih dan memutihkan kulit
ISKIN KRIM SIANG SPF 50 - 4 dalam 1 , krim siang ni mampu melembab , meremaja , menghalus dan melindungi kulit dari sinaran UV untuk lebih sihat dan berseri .. gunakan krim siang ni selepas ISKIN pencuci muka dan sebelum mengenakan sebarang mekap 

• menganjalkan kulitmemgurangkan kedutan & garis halus
• membantu mengurangkan keradangan & inflamasi kulit
• memperbaiki sel yanrosak akibat sinaran UV matahari
• membekalkan nutrien lengkap untuk kulit
 menjaga kelembapan kulit dan tampak sekata dengan tonakulit semulajadi anda
 membantu menyaman dan menenangkan kulit wajah yansensitif
 memberi kelembapan kulit agar kelihatan segar dan halus
• bertindak triple action whitening
• mengurangkan penampakan garis halus atau pori-pori padawajah.

ISKIN KRIM MALAM (Ekstrak Mutiara) - membantu mencerahkan kulit kusam dan tona kulit yang tidak sekata , gunakan setiap malam selepas membersihkan wajah 

• membantu memudarkan parut dan jeragat pada kulit yang bertindak pada waktu malam
• melembapkan eajah serta membekalkan nutrien yang diperlukan oleh wajah ketika tidur
• mengurangkan garis halus pada wajah
• menjadikan kulit wajah awet muda tanpa cela
• memati dan mengecutkan jerawat
• mengawal penghasilan melamin agar kulit sentiasa cerahdan sihat
• elemen mikro dalam mutiara serat dengan asid amino dankalcium mampu merawat dan mencegah kulit daripada penuaan

antara testimoni pengguna ISKIN SKINCARE ni haaa , teruja tak .. untuk info yang lebih lanjut 

INFO
instagram : hqibeautymalaysia
facebook : Ibeauty Malaysia
Hotline : 016-4120900 / 03-55243100

6 comments

  1. wah di buat dari serbuk mutiara..lepas nie bertambah comey la Umi Qaseh...

    ReplyDelete
  2. Ni pertama kali dgr ttg produk ni..dari pembacaan kat ats nampak macam menarik dan testimoni yang diberikan nampak berkesan..Semoga produk ini alan mendapat tempat di hati rakyat Malaysia..

    ReplyDelete
  3. Dah dua bln skodeng produk ni. Tp agak mahal. Tu yg blm cuba lg tu. nk sgt buang jeragat ni

    ReplyDelete
  4. Ada lulusan kkm x?

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..