Hanya Spray Untuk Kekal Remaja | MAGIC POTION



Assalamualaikum 

Qaseh ada produk best untuk korang-korang yang kadang lemau sangat nak mekap atau nak hias diri depan cermin lama-lama .. haa daku ni bukan suka sangat mekap lama-lama depan cermin , kalau boleh nak je product yang sangat menyenangkan diri sendiri tapi tetap kekal remaja , awet muda gitu .. so hari ni Qaseh nak kongsikan tentang satu produk yang bernama MAGIC POTION , yang memang hangat di pasaran sekarang , btw MAGIC POTION ni memang bahannya berasaskan air iaitu BEAUTY WATER , dan tidak ada bahan lain seperti chemical dan sebagainya .. sekarang kan byk produk2 yang tumbuh bak cendawan , so pastikan korang kena tengok apa kandungan bahan tersebut utk elakkan kejadian yg tak di ingini berlaku ok !





senang nak bawak kemana-mana ~ 


Yang paling bestnya , penggunaan MAGIC POTION ni senang sangat , just SPRAY ! SPRAY dan SPRAY  je .. haa lantak korang nak spray bila-bila masa pun , tambah-tambah bila rasa ngantok ke lemau ke , rasa tak segar je terus spray .. bagai terkena kejutan elektrik gituh .. terus segar bugar di samping kekal remaja ..lagi satu korang bole spray lepas bangun tido , lepas berbedak dan waktu kita mulakan aktiviti harian kita di waktu pagi ..tapi spray tanpa tahu kelebihan MAGIC POTION ni tak best jugak kan , so kat bawah ni kelebihan yang ada pada MAGIC POTION .

MAGIC POTION dapat melindungi kulit dan mempertahan PH nya. 
MAGIC POTION mencegah kerosakan kulit dan sebagai pelindung kulit.  
MAGIC POTION bertindak sebagai pelembab yang mencegah kekeringan kulit wajah. 
MAGIC POTION dapat mencerah dan  mengengencangkan kulit.
dan paling paling BEST ialah ANTI AGING kerana dalam kandungan beauty water itu sendiri mengandungi anti oksida yang tinggi. 
MAGIC POTION juga dapat membantu kulit wajah kelihatan segar bermaya.

kat   bawah ni testimoni pengguna yang sangat berpuas hati dengan MAGIC POTION , qaseh pun rasa segar je dapat MAGIC POTION ni ... yeyyyy ! murah je uolss ~ 



INFO
Harga : RM79 SM 89 SS
fb : https://www.facebook.com/elnkate
Ig : @elnkate
Contact : 019 3843524


Catat Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama